Ostamassa V6 tonnaria...!
Ostamassa V6 tonnaria...!
Onko tuollainen V6 tonnari riskiostos...?
Itellä ei hirviästi ole kokemusta noista tonnareista kun olen ennemmin satku miehiä...
Mitä huonoja puolia kyseisessä menopelissä on...?
Käyttäjien kokemuksia kaivataan...?
Itellä ei hirviästi ole kokemusta noista tonnareista kun olen ennemmin satku miehiä...
Mitä huonoja puolia kyseisessä menopelissä on...?
Käyttäjien kokemuksia kaivataan...?
Huonoja puolia voisi olla:
-tehottomuus, jos on tottunut turboon, eikä se vääntökään mikään älytönkään ole
-ei mikään bensapihi
-jakohihna
-enemmän liikkuvia osia
Hyvää:
-ääni, jos siitä tykkää
-tehottomuus, jos on tottunut turboon, eikä se vääntökään mikään älytönkään ole
-ei mikään bensapihi
-jakohihna
-enemmän liikkuvia osia
Hyvää:
-ääni, jos siitä tykkää
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
-
- "Aero"
- Viestit: 431
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2004 10:08
- Paikkakunta: Vaasa
Totta, mutta oma tonttunikin ensimmäiset pari viikkoa tuntu niin ristuksen kireeltä , mut sen jälkeen ihan pappamopolta ...Nälkä kasvaa syödessä Täytyy varmaan kesällä hommata vähä viriäRansu kirjoitti:Riittää että omaan ahteriin tuntuu tarpeeksi nopealta...
#1249
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
Vääntöä on vähemmän, mutta teho tulee tasaisemmin.. jos vähempi huipputeho riittää niin v6 mukavampi kuin turbo, tosin itse olen ajanut vain bemarin ja audin kutosilla.
täyspaineisessa tietyillä kierrosalueilla vaikeaa saada tasaisesti nousevaa tehoa - ja seuraavaksi repii talvikelillä renkaat irti tiestä.
luulenpa että turbo aiheuttaa vain kärsimättömyyttä ja viri-intoa. Kun itsellä oli 1,6 jetta, tehojen lisääminen ei tullut mieleen. Nyt 200 heppaa ei meinaa riittää..
Mikko L
CSE 23TA
täyspaineisessa tietyillä kierrosalueilla vaikeaa saada tasaisesti nousevaa tehoa - ja seuraavaksi repii talvikelillä renkaat irti tiestä.
luulenpa että turbo aiheuttaa vain kärsimättömyyttä ja viri-intoa. Kun itsellä oli 1,6 jetta, tehojen lisääminen ei tullut mieleen. Nyt 200 heppaa ei meinaa riittää..
Mikko L
CSE 23TA
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Joo kyll oli 1.6 riisseli Jetalla aikoinaan vähä eri ajella ku ny Aeroflotilla... sai se kilometrin suora olla jos ohitte aikoi. Mut en jettaa hauku, oli se meillä perheessä lähes kymmenen vuotta ja kilometerjäkin kertyi yli 300t eikä koskaan ongelmia. Pihi oli kuin mikä... ei vieny ku jotain 4l matka-ajossa.
Aero tontuissa on selvempi potku, kuin esim. 2.3T garret-föönillisissä. Ehkä viivettäkin hieman enemmän.
Aero tontuissa on selvempi potku, kuin esim. 2.3T garret-föönillisissä. Ehkä viivettäkin hieman enemmän.
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Eipä niitä tasapainohilujakaan tarvi kusi sukassa pelätä, jos vaan öljyt vaihdettu säännöllisesti (miel. 10tkm välein)..rälläkkä kirjoitti:No tottahan nyt kuutoskoneen etu on se, ettei siellä ole näitä tasapainohiluja murheenkryyninä.
Täällä foorumilla vaan on onnistuneesti säikytelty kaikki vainoharhaisuuden asteelle.. Onkohan monella jo hanskalokerossa stetoskooppi, jolla kerran viikossa kuunnellaan jakopään rahinat?
Väittäisin, että yhtä suuri murheen kryyni kuin tuo kutoskoneen jakoremmi. Huoltamatta hajoaa, huoltamalla pysyy kone ehjänä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)