Paluu Saabiin!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
arskar67
"Ruisku"
Viesti:

Paluu Saabiin!

Viesti Kirjoittaja arskar67 »

Tuossa koiran kanssa pihalta tullessa katselin pestyä ja vahattua CD tonnaria pihassa. On se vaan hieno pirssi.
Ajelin välillä vajaan vuoden Ford Scorpiolla. Ei sekään nyt huono ollut, eikä ahdas. Mutta, mutta..., se ei ollut Saab. Mitä nyt(esim) kovin änkeämällä sain mahtumaan takaronttiin kolme rengasta.
Talven( :?: ) lähestyessä rupesin vain kaipailemaan etuvetoista ja SAABia. Hämmästyksekseni vaimokaan ei laittanut pahemmin vastaan ajatusta Saabista. Perheen koon huomioon ottaen ainut vaihtoehto oli 9000:nen.
Tarkoitus oli hakea 5 ovinen malli, mutta ilmoituksia katsellessa palasin aina tuon CD:n ilmoitukseen.
Ei se nyt halpa ollut, mutta ei myöskään kallis. Ja sain Scorppristakin aika kivan hinnan.
Tonnaria hakiessa sitten rupesin kyselemään et mistäs ne kesärenkaat sitten saan. No siellähän ne olivat perärontissa kaikki!!! Ja tilaa oli vielä jäljelläkin.
Jos olette kokeilleet toista merkkiä ja palanneet takaisin Saabiin, niin miksi moinen paluu?
Itselläni syinä, Saabi turvallinen, iso, vähäruokainen, tilava... ja eipä edellisissä Saabeissa mitään ongelmia ollut. Tietysti tulppia ja tämmöisiä, mut särkyneet eivät koskaan. :wink:
En ole paha, olen sairas.Ajan vain saabilla.
Jäsen: 2227
Minuteman
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

Tervetulemaks Tonnaristien Tukiryhmään takaisin :D

Itsellä ei ole ollut kuin kaksi syrjähyppyä, Volvo tuhoutui ja Foorti nyt ei muuten vaan herättänyt mitään fiiliksiä. Kyllä näissä Saboissa jotain on mitä muissa ei, ehkä jykevyys.
Beagle
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Beagle »

Minulla oli ensimmäinen auto Mitsu Galant -89 Erittäin hyvä eka autoksi ja vähävikainen. Minua on aina kiinnostanut Volvo ja Saab. Volvo siksi kun monella kavereillanikin on Volvo.
Sitten taas kun on mahdoton Scania mies ja luottaa Scaniaan niin tokihan se on Saabiinkin luottaminen. Jotenka vaihdoin Mitsun Saappiin Lokakuun tienoilla ja tyytyväinen olen ollut. 8)
Ei Saabia enää...
Volvo V70 2.5TDI
VW Passat 1.8
Jäsen: 3124
Boiga
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Boiga »

noh ajelen itte -86 accordi hondalla 2 litraisella ruiskukoneella varustettuna. Ihan ok tuokin on ajaa (varsinkin hintaisekseen) mutta näin talvella tuota tonnarin vakautta ja turvallisuutta tulee ikävä. Noh ehkä sen saa vielä tälle talvea ajoon. Ja onhan tuo hyvin varusteltu tonnari aina omaa luokkaansa ;)
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Ainoa "syrjähyppyni" Saabien löytämisen jälkeen oli tuo T4 transportteri..ajattelin kai että sillä säästäisi(5-diesel) työmatka-ajossa ja että sitä tilaa voisi tarvitakin aina välillä....Yeah right! :lol:

Enhän mä oikeastaan koskaan sitä kaivannut(Saabiin oli kaikki yhtä hyvin mahtunut), remppoihin meni rahaa varmaan kymmenkertaisesti polttoaineessa säästetystä. Talven sillä ajettuani en edes muistanut enää millaista oli kun autoon sai LÄMPÖÄKIN. :roll: (väliseinätön malli)

Poisruostumassakin oli vaikka melko tuore saksantuonti..ja myyntikin osoittautui sellaiseksi h**vetilliseksi rumbaksi että ei kiitos, EI enää..! :?

"Puolustukseksi" on kuitenkin todettava että paska yksilö oli, tai niin mä nyt ainakin LUULEN.. :)
Vastaa Viestiin