Moro kaikille ku oon uus täällä foorumilla, tuli laitettua 9000 t16 -87 muutama viikko sit ja valmiina oli 3" putki turbosta keskelle asti ja sp:n bensalastu tuli mukaan mikä on paikalla nyt, kävin eilen hakemassa vastuksen ja potikan apc boksille mutta ongelma tuli ku en löydä sitä boksia mistään! Onko foorumilla kukaan joka tietäis kaikki mahdolliset paikat missä se vois olla??? Ei ole mittariston alla, etu tai takapenkkejen alla eikä kontissakaan....
Kojetaulun alaosassa kuskin vasemman polven kohdalla on 87-tontun APC-boksi. Tuossa näkyy irrotettuna se teline, jossa boksi on. Boksin saa irrotettua ilman telineen irrottamista. http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet/APC-hylly.JPG
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
olispa niin helppoa mutta ei oo tuon näköstä siellä, ei oo mitään peltihyllyä ku vaan musta muovirunko misä joku Hellan hopea peltilaatikko ja ne painekatkasimet y.m...
oon itekki ajatellut että jos se on otettu pois muttaku ei boksille tulevaa "töpseliäkään" löydy, pitää ottaa apc:n sulake pois ja testata vaikuttaako mitenkään, jos vaikuttaa niin eikö sielä sillon pitäs boksi olla josaki...?
Jep, testasin ilman apc:n sulaketta ja ei ahtanut ku suunnilleen 0.4 bar, muuten suunnilleen 0.9, eikö se nyt tarkoita että jossain täytyy olla se boksi kuiteski???
lähde mankun johtoa seuraamaan niin eiköhän sen päästä sitten boksi löydy.
sen voi myös niin todeta että kun jarrua painaa niin ei pitäisi ahtaa kuin peruspaineet...
Kävinpä testaamasa vielä se jarrutus homma niin kyllä ahdot tippuu ku painaa vähän jarrua ahdot olleessa täysillä, mikähän sekin on ku auto vetää paremmin ja puhtaammin puolikaasulla ku urku auki...?
micke74 kirjoitti:Kävinpä testaamasa vielä se jarrutus homma niin kyllä ahdot tippuu ku painaa vähän jarrua ahdot olleessa täysillä, mikähän sekin on ku auto vetää paremmin ja puhtaammin puolikaasulla ku urku auki...?
Puolikaasulla olen huomannut monessa Saabissa saman homman, aina kun teen "kunnon lähetyksen" paikaltaan lähtiessä, niin en paina kaasua pohjaan asti.
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.