Elikkäs autona mulla on 9000 T16 -87, ajettu 260tkm, siinä on 3" heti turbosta keskelle asti missä on 3" vaimennin, sen jälkeen jatkuu vakiolla ja viimenen pönttö taas 3", SP:n bensalastu + modattu APC ja hukkaportin akselia on ruuvattu 3 kierrosta.
Ongelma on että alussa se kulki ihan hyvin, 1.1-1.2bar ahtoja sit pidin yhden yön ilman virtaa, sen jälkeen heti ku ahdot meni täysille niin se rupes nykimään ja hetiku ahdot laski vähän niin jatkoi normaalisti, nyt tulppasin letkun mikä menee painekatkasijalle ja kävin testaamassa niin heti ku alkaa ahtaa niin menee v*tun nopeaa johonki 1.6bariin ja just samanlaista nykimistä sielläkin, kierrosluku mittari ei toimi niin en tiiä meneekö se rajottimeen tai mitää, vaikea tietää ku en tiiä miten nuo käyttäytyy tuollasilla paineilla...?
Ahtaa kummallisesti...tai sit ei..?
Ahtaa kummallisesti...tai sit ei..?
9000 T16 -87
Joo nyt kulkee ihan hyvin taas ku pistin letkun takas paine kytkimelle, sain viitos vaihteella vähän kurmitettua (1.1bar) kunnes rupes polkeen tyhjää
140 vauhdissa...
Tietäskö kukaan minkä kokoiset suuttimet ja mikä lastu pitäs olla että riittäs johonki 250-300 hepan väliin, isompi ahdin ja kunnon cooleri tulee kesäksi..?
140 vauhdissa...
Tietäskö kukaan minkä kokoiset suuttimet ja mikä lastu pitäs olla että riittäs johonki 250-300 hepan väliin, isompi ahdin ja kunnon cooleri tulee kesäksi..?
9000 T16 -87