
helpoiten kun ostat sen 9-5 kiisselin

vaieiten sit lainaat koneenkorvakkeet 9--5 ja rteet paljon paPerisotaa

Eipä onnistu enää nykyisellään tuokaan. Vetotapaa ei saa muuttaa kuuluu tyly vastaus aken suunnalta.Kaupparatsu kirjoitti:Nelikoksi voi muuttaa erikoisluvalla. Pitäisiköhän aloittaa metsästysharrastus, niin saisi syyn nelivedoksi muuttamiselle :).
Löytyyhän sitä alavääntöä 2,3 turbo bensavehkeestäki yli 300Nm 3000 kierroksellaKaupparatsu kirjoitti:Onkos tuommoista olemassa? Kovasti kiehtoisi 9000 ulkonäöllisesti, mutta kaipaisin alavääntöä lisää. Mahtaakohan uudemman 9-5 TDI kone mennä ysitonniseen kuinka helpolla?
Edit: Onkos tuo Saabin kone muuten lainattu Audin 3.0TDI:stä?
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_CromaJuha96 kirjoitti:Joku joskus järkeili, että Cromassa käytetty dieselkone tykötarpeineen sopisi tuonne parhaiten. Diesel-Cromia ei liene Suomessa monta (jos ainuttakaan), mutta ilmeisesti Ducatossa on käytetty samaa tai samansukuista moottori-vaihteistopakettia. Että sieltä tekniikkapaketti ja eiku askaroimaan...