Löysin yhden aiheen aiemmista keskusteluista mutta siihen ei oltu
otettu kantaa.
Elikkäs kyseinen ilmiö esiintyy välillä (esim ei eilen muttä tänä aamuna kyllä) kun ajetaan ns matka ajoa n.90-100 km/h kierroset siinä 2000 rpm:n tietämillä vähän yli,
myös kun on cruseri päällä.
130000 huolto vähän aikaa sitten tehty eli suodattimet pitäisi olla OK.
Kaasuläppä tunnistin toimii tarkastettiin eilen ja säätivät kaasuvaijerin oli kuulemma liian kireällä ?
Täytyy tässä vaiheessa kehua ja kiittää Olarin länsiauton huoltoa tekivät sen ilmaiseksi. kiitos ja kumarrus
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
1. DI kasetti kävi mielessä mutta eikös se oireilisi muutenkin kuin pinta kaasulla ?
2. automaatti laatikon öljyt / suodatin ? missä kilometri huollossa vaihdetaan ?
Että tällaista pientä ei vakavaa mutta kiusallista.