![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
0 - 200 km/h 9000 Aero
0 - 200 km/h 9000 Aero
Katselin tuossa vanhaa Auto Bild:iä ja siellä oli ST 220 Mondeo ja 2.8l turbo Vectra testissä. Pisti vaan silmään kun Mondeolle luvattiin 0-200 km/h 29.jotain ja Vectralle 27 ja rapiat,niin paljonko menee 9000 Aero 0-200 km/h rupesi vaan kiinnostamaan.Siis manuaali Aero.Jostain kuulin että Bmw 330:nne menisi 25-26 sekunttiin saman.Eli olisi mukava tietää onko 9000 Aerolla mahollisuuksia. ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
JooAnttiR kirjoitti:Muistathan 100 km / h talvirajoituksen.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Onkohan tuossa Bilsportin testissä lyhyt- vai pitkälohkoinen kone?
Ainakin 200hv:n malleissa lyhytlohkoinen tuntui olevan vähän ripeämpi ja kierrosherkempi? Kait konetyypillä ja Trinonicin versiolla on vähän vaikutusta?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Näkeehän sen etuvilkuista, vanteista ja venakopasta että on M94. Lyhyt siis.ng900aero kirjoitti:JooAnttiR kirjoitti:Muistathan 100 km / h talvirajoituksen.
Onkohan tuossa Bilsportin testissä lyhyt- vai pitkälohkoinen kone?
Ainakin 200hv:n malleissa lyhytlohkoinen tuntui olevan vähän ripeämpi ja kierrosherkempi? Kait konetyypillä ja Trinonicin versiolla on vähän vaikutusta?
Ja sehän löytyy tuon sivun lopusta kokonaisuudessaan->http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... =9000+aerojanpiet kirjoitti:Kiitoksia vastauksista ! Tuo bilsportin testi oli mielenkiintoinen.
Vanteista en osaa sanoa mutta ainakin -94:ssäni oli vielä nuo keltaiset etuvilkut (tiedä sit oliko vaihdettu), ja venakopat ovat samoja molemmissa, vai meinaatko venakopan tekstiä, olisiko se erilainen?Tri-Lo kirjoitti: Näkeehän sen etuvilkuista, vanteista ja venakopasta että on M94. Lyhyt siis.
Ainakin 9-5:een kävi pitkälohkoisen 2.3:n koppa suoraan.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tosiaan, anteeksi!ng900aero kirjoitti:Vanteista en osaa sanoa mutta ainakin -94:ssäni oli vielä nuo keltaiset etuvilkut 8tiedä sit oliko vaihdettu), ja venakopat ovat samoja molemmissa, vai meinaatko venakopan tekstiä, olisiko se erilainen?Tri-Lo kirjoitti: Näkeehän sen etuvilkuista, vanteista ja venakopasta että on M94. Lyhyt siis.
Ainakin 9-5:een kävi pitkälohkoisen 2.3:n koppa suoraan.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Testissä olevasta on muuten vaikea sanoa koska siinä on jo kirkkaat(-95:n) vilkut mutta M94:n ratti. No mutta lyhytlohkoinen jokatapauksessa.. Vertaa kopan tekstejä omaasi niin huomaat eron.
edit:
Se testattu on M94 kirkkailla etuvilkuilla.
Viimeksi muokannut Tri-Lo, Ma Tammi 08, 2007 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jees, olet oikeassa, teksti on erilainen, omassani on tälläinen:Tri-Lo kirjoitti: Tosiaan, anteeksi!M94:ssa vielä oranssit vilkunlasit edessä.
Testissä olevasta on muuten vaikea sanoa koska siinä on jo kirkkaat(-95:n) vilkut mutta M94:n ratti. No mutta lyhytlohkoinen jokatapauksessa.. Vertaa kopan tekstejä omaasi niin huomaat eron.
http://image.nettiauto.com/extra/carimg ... fbcae9.jpg
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lähinnä vaan kiinnosti olisivatko saaneet noin kovia suoritusaikoja tuolle vanhempikoneisellekin aerolle (vai onko noiden suorituskyvyssä eroa?)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98