Jäykkä kytkin kuumana

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
kaapisti9000
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 15:42
Paikkakunta: Helsinki

Jäykkä kytkin kuumana

Viesti Kirjoittaja kaapisti9000 »

Vaihdettiin kytkimeen työsylinteri+ muut roippeet. Viimeaikoina kytkimestä on tullut raskas ja palauttaakiin huonosti kun kone on lämmin. Kylmänä kytkin toimii loistavasti. Mistäköhän vikaa kannattaisi etsiä
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Onko työsylinteri alkuperäinen? Mulla laitettiin tarvikesylinteri ja siihen jouduttiin vaihtaa alkuperäiset kumit, kun tarvikeilla teki juuri kuvailemaasi temppuilua. Tarvikkeella meni niin jumiin, että sai lyödä setin irti, vaikka oli pakasta vedettyjä.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
kaapisti9000
"Tuplakaasari"
Viestit: 58
Liittynyt: Ke Marras 15, 2006 15:42
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kaapisti9000 »

Sabo kirjoitti:Onko työsylinteri alkuperäinen? Mulla laitettiin tarvikesylinteri ja siihen jouduttiin vaihtaa alkuperäiset kumit, kun tarvikeilla teki juuri kuvailemaasi temppuilua. Tarvikkeella meni niin jumiin, että sai lyödä setin irti, vaikka oli pakasta vedettyjä.
Taitaapi olla tarvike himmelit motonetistä, kuinka kauan sait ajella ennekuin jumitti lopullisesti. Keväämällä kytkimen voisi purkaa itsekkin kun laittaa saabin kesä teloille ja otan laatu auto lancian käyttöön. Muille muuten tiedoksi että mulla piti kytkin samallaista ääntä kuin olisi paine laakeri hajoamassa. Sitten alkoi jäädä kytkin poljin pohjaan.
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Sabo »

N. 3kk oli takelteleva ja sitten vaihdoin, kun osaksi sen takia meni laatikko romuksi. Ei jumittanut lopullisesti tuona aikana, mutta aika V-mäinen ajaa.

Hieman rivakampi vaihteen vaihto ja kytkinpoljin tulee hieman viiveellä ylös, niin komeesti paukku laatikossa. No, sai senkin sitten remontoitua.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Vastaa Viestiin