Eli mistä on todennäköisemmin on kone routinut? M86 300 000km ajettu joten kysessä on paska vehje kun ei kahtakymmentä vuotta kestänyt
Höyrykone
Höyrykone
Meinaan toi mun tonnari. Vie jäähdytysnestettä noin litran sataselle ja höyryä tulee hemmetisti tyhjäkäynnillä. Öljyt on pysyneet normaalin näköisenä ja kulutus ei ole kasvanut niin tulee mieleen nestevuoto imukanavaan. Paisuntasäiliön paine pysyy normaalina eikä heitä vettä ulos joten ei liene pahvi vika. Käy muuten hienosti.
Eli mistä on todennäköisemmin on kone routinut? M86 300 000km ajettu joten kysessä on paska vehje kun ei kahtakymmentä vuotta kestänyt
Eli mistä on todennäköisemmin on kone routinut? M86 300 000km ajettu joten kysessä on paska vehje kun ei kahtakymmentä vuotta kestänyt
-
t-lahdenmaki
- "Viggen"
- Viestit: 668
- Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 21:31
- Paikkakunta: Jalasjärvi
VAKAVA vuoto suoraan imusarjaan tai sitten kansi on totaalisesti halki.
Oirehti itsellänikin samalla tavalla, ja kansi oli halki. Tee äkkiä asille jotain, niin saatat välttyä suuremmilta vaurioilta....!
Oirehti itsellänikin samalla tavalla, ja kansi oli halki. Tee äkkiä asille jotain, niin saatat välttyä suuremmilta vaurioilta....!
Timo-Juhani Lahdenmäki #2155
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....
*Sydämeltään aina Saabisti*
-Kia Ceed 1.6 CRDi EX SW ´09 (Oma siirtymäväline)
-Skoda Superb Sedan 2.0 TDi DSG '18 (Vaimon kulkine)
-Ex Saabeja 10 kpl....