virittämisestä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
virittämisestä
Tilasin speedpartsin stage 4:n palikat. Turbo on modifioitu muualla, mutta muuten auto on viritettty PCS:n kautta tulleilla osilla. Onko muilla kokemuksia siitä miten voimasiirto kestää tuon tehon 309 hv ja muistaakseni noin 450 Nm:n väännön?
Onko tietoa kuinka hyvin pitää paikkansa nuo lukemat, vai jääkö alle? Täällähän oli joskus vakio AEROsta juttua, jossa sen suorituskyky oli jopa parempi kuin tehdas lupasi.
Onko tietoa kuinka hyvin pitää paikkansa nuo lukemat, vai jääkö alle? Täällähän oli joskus vakio AEROsta juttua, jossa sen suorituskyky oli jopa parempi kuin tehdas lupasi.
Re: virittämisestä
Jep, mutta nuo viriosathan ei tule Saabin tehtaalta. Eiköhän nuo viripajojen lukemat yleensä pidä kutinsa aika hyvin..ja laatikon/muun voimansiiron kesto yleensä riippuu eniten käyttäjästä. Oli sitten vakio tai ei..JiiVee kirjoitti: Onko tietoa kuinka hyvin pitää paikkansa nuo lukemat, vai jääkö alle? Täällähän oli joskus vakio AEROsta juttua, jossa sen suorituskyky oli jopa parempi kuin tehdas lupasi.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Mukavaa tulee varmasti
Täytyy varmaan alkaa etsimään valmiiksi vahvempaa, mutta mitä? AEROn laatikko ei kuulemma ole sen kestävämpi kun muutkan, vain eri välitykset. Kestäviähän nuo kyllä ovat nykyiselläänkin.
Tämä paholainen alkoi jo kajakkia virittäessä kiusaamaan , jossa on nyt (ennen jatkotoimenpiteitä) reilut 100 hv. Ei tuo kajakinkaan laatikko varmaan ikuisesti kestä.
Virittäminen jatkuu molempien autojen kanssa.
Tämä paholainen alkoi jo kajakkia virittäessä kiusaamaan , jossa on nyt (ennen jatkotoimenpiteitä) reilut 100 hv. Ei tuo kajakinkaan laatikko varmaan ikuisesti kestä.
Virittäminen jatkuu molempien autojen kanssa.
Näin teki, mutta eipä mikään turhan nuukailija ykköstegettejä vaan suoraan neloseen! Sillä lailla..AnttiR kirjoitti:Meni JiiVee antamaan pirulle pikkusormensa.Osat kestää riippuen siitä miten kuski käskee. Jos laukee niin vahvempaa peliin ( alkuperäinenhän ei kestänyt).
Mukavia ajonautintoja toivoo kätensä paholaiselle menettänyt.
- nimim. käsi ois kans jo lähteny, mut onneks toi tomaatti vähän rajottanu riemua8) -
Laitetaanpa samaan ketjuun tälläinen...
Suunnittelin vm 94-96 220-270tkm ajetun manuaali 9000 2.0t:n ostoa ja pientä virittämistä maptunin steg 1 sarjalla mutta alkoi mietityttämään onko järkevää jos ei käytännössä osaa autolle muuta tehdä kuin öljyt vaihtaa? Tarkoitus siis olisi ettei suuria menoeriä auton ja ohjelmiston jälkeen enää tulisi. Tähän varmaankin vaikuttaa paljon se, kuinka autolla on ajettu ja miten sitä on huollettu mutta silti saattaa 150->225hp:n tehon nousu laittaa joitain osia tiukille..?
Suunnittelin vm 94-96 220-270tkm ajetun manuaali 9000 2.0t:n ostoa ja pientä virittämistä maptunin steg 1 sarjalla mutta alkoi mietityttämään onko järkevää jos ei käytännössä osaa autolle muuta tehdä kuin öljyt vaihtaa? Tarkoitus siis olisi ettei suuria menoeriä auton ja ohjelmiston jälkeen enää tulisi. Tähän varmaankin vaikuttaa paljon se, kuinka autolla on ajettu ja miten sitä on huollettu mutta silti saattaa 150->225hp:n tehon nousu laittaa joitain osia tiukille..?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Käsitit ihan oikein. Italiassa on myyty jotain überharvinaista "Aeroa" 2.0T koneella ja CS-korilla.cealdyn kirjoitti:Hmm käsitin ettei tuosta uudemmasta 2.0 versiosta ole muita kuin tuo 110kw malli ja 2.3:sta sitten matala ja korkeapaineturbo. Mutta en sitten tiedä...
Osta pois vaan matalapaineturbo, siihen sitten stege ja sen mukana tuleva mankkuvena kiinni, niin hyvä tulee. Matalapaineessa vakion ja steg1:n välinen suorituskykyero on oikeasti huomattava.
Porsii noi autot vakionakin, käytöstä se on suurimmaksi osaksi kiinni.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84