Juu elikkäs tuli tossa hommattua 9000 cd turbo 89 ja pienen tutkiskelun jälkeen löytyi seuraavaa...
entinen matalapaine turbo muutettu korkea paineeksi =)
steggi 2 (lastut yms..)
3" rööri
Orkis putsari talven yli modattuna (ahdistaa prkl) kesällä isompi sieni sinne kone huoneeseen =)
elikkäs antakaas ruuvaus vinkkejä ehdotuksia ihmiset ehdotuksia
Ei kai tuohon nyt paljotta muuta tarvita, varmaan liikkuu ihan kivasti noinkin... Ja auto on ollut kyllä alkujaankin "korkeapaine", mutta nyt siis "korkempipaineinen".
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Lisää painetta ja löpöä kehiin!
-Isompaa turboa ja IC:tä.
-Nitroa pari purnukkaa ja sylinterien poraus suurempaan.
-Kannen porttaus ja jyrkempää nokkaa.
En viitsi taas uutta topiccia samasta aiheesta postata niin jatkan tähän..
Itselleni -87vm olevan 9000t 16v ostin ja opiskelijan lompakolle löytyviä piristyskeinoja kaipaisin.. Eli minkälaisia virityksiä näihin vehkeisiin voi tehdä ilman suuria osien vaihtoja?
-Lisää painetta ja löpöä kehiin!
-Isompaa turboa ja IC:tä.
-Nitroa pari purnukkaa ja sylinterien poraus suurempaan.
-Kannen porttaus ja jyrkempää nokkaa.
Vasemman käden vauhtiviilaa kun vielä näyttää koneelle ja turbo hiekkaa pakoputken päälle niin luulis noilla jo menevän..