autona 2,0i vm-87 usan tuonti malli.
eli valot rupes vilkkumaan (kirkastuu). ainakin ajovalot ja mittariston
valot, varmaan takavalotkin. samaan aikaan lamppärin moottori
sammuu ja meno hyytyy. tänään autolle tullessani huomasin, että
jarruvalot paloivat itsekseen vaikkei virrat ollu ees päällä.
tänään kokeiltu toista akkua, maadotuspiste tarkistettu, myös valoilta,
lataus noin 14v. mikä avuksi? kokeilin haku ohjelmaa, mut ei löytyny vastaavaa vikaa.
sähköt pätkii..
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Mulla on joskus valot pelleillyt, kun "illuminaattorin" relenasta oli sulanut.
Tuo on "releboksi" ( iso pitkulainen ja musta. Sijaitsee sulakeboksin takana. Relehyllyssä),jonka kautta sähköt menee ja jos ei mene niin merkkivalo palaa tuossa "illun"kuvassa.
Tuo on "releboksi" ( iso pitkulainen ja musta. Sijaitsee sulakeboksin takana. Relehyllyssä),jonka kautta sähköt menee ja jos ei mene niin merkkivalo palaa tuossa "illun"kuvassa.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Säätimen saa parhaiten vaihdettua alakautta, ei tarvitse mitään ylimääräistä purkaa.ednet78 kirjoitti:lähteekö ala kautta parhaiten irti?
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... laturi.jpg
Yläkauttakin onnistuu jos on hoikat käsivarret ja jos säätimen kiinnitysruuvit suostuu aukeamaan. Tosin sisätiloihin pitäisi päästä, jos yläkautta meinaat, T-paitasilteen ei nyt tarkene ja toppatakin hiha ei mahdu.
Onkohan sinun US-mallissasi 80A laturi, kuten täkäläisissä, vai isompi?
Voisit kokeilla loppuuko valojen vilkkuminen jos irrotat lämppärin puhaltimen sulakkeen - ehkä vika onkin vaan puhallinmoottorissa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00