No ihan ekana vinkkinä voisin melkein suositella, että unohdat tuon pukkien kanssa vehtailun. Kunnon nosturilla, tai vähintään ponnissa kannattaa vaihtotyö tehdä, että jäisi edes jonkinmoinen hyvä maku suuhun hommasta.
Seuraavana vinkkinä voisin sanoa, että kannattaisi niihin laippojen pultteihin suihkia jo etukäteen jotain voitelevaa aerosolia, CRC, WD-40 tai vast. On edes jotain mahdollisuutta saada ehjänä irti, vaikkakin tod. näk. joku pultti katkeaa jos ovat vuosia olleet kiinni.
Pakoputken vaihtohan on niitä helpoimpia hommia auton parissa.
Irrottelet vaan koko putkiston ensin, ja katsot noin silmämääräisesti, mitä kautta putki kulkee ja etäisyyksiä auton runkoon nähden. Eli uutta putkea kasatessa voi olla että tarvii tehdä vähän "hienosäätöä" liitosten suhteen, jos on hiukan mittaheittoa uudessa putkessa, että ei ottaisi sitten auton runkoon kiinni joustoissa.
Ei ihmeempiä, tiivistysmassat vain muistat laittaa joka liitokseen, sitä saa ihan tarvikeliikkeestä. Ja miksei sitten pultteihin kuparitahnaa, niin saat sitten seuraavalla kerralla pultit paremmin auki.
Tuossa joitain pakoputkiprojekti kuvia, antaa vähän kuvaa miltä siellä auton alla näyttää ->
http://saab9000.com/procedures/exhaust/jtexhaust.html