Vetokoukun asennuksesta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Kyllönen
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: Su Touko 09, 2004 19:33

Vetokoukun asennuksesta

Viesti Kirjoittaja Kyllönen »

Onko puskurissa valmiina kierteet kolmelle pultille?

Koukun asennus lienee seuraavanlainen:

1. Koukku kiinni puskuriin ja varapyöräkotelon alla olevaan kiinnitysrautaan.
2. porataan koukun reikien läpi tarpeelliset pultinreijät varapyöräkoteloon.
3. Asennetaan tukirauta, jonka päistä porataan vielä 4kpl reikiä läpi, sekä asennetaan pultit/mutterit.
:?:


Teemu
Maukka 9000
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Heinä 13, 2006 19:27
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja Maukka 9000 »

On valmiina kierteet puskurissa. Vararenkaan kotelon raudassa on kiinni hinaussilmukka. Se otetaan pois.

Itellä oli hankalin ehkä saada puskurin tukirautojen vastarauta, jossa oli valmiit kierteet, laitettua palkin sisään ja oikealle kohtaa.

Autona siis CD ja koukkuna Bosal
Volvo 760 tdic -88
9000 CD -92 ent.
900 -82 (RIP)
900i -88 (RIP)
#3017
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Motonetin koukun reijät ei välttämättä ole "just" kohillaan, omasta joutui avartamaan useita millimetrejä ennenkuin asennus onnistui.
Ja tuo tukirauta tarvitaan vaan CS:ään, CD ei rautaa tarvitse (voi sen tietysti varmuudeksi sinnekkin laittaa).
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Kurko
"Hölösuu"
Viestit: 2013
Liittynyt: Pe Tammi 28, 2005 18:35

Viesti Kirjoittaja Kurko »

CS:han tarvitsee myös nuo tukiraudat pyöräkoteloiden kulmiin, jos ton oikein tekee, ja aikoo tolla ton 1,8T repiä. :?
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Nyt on ilmeisesti kyseessä -88 CC-malli(ellei auto ole vaihtunut viimeaikoina :D), mutta vissiin aika lailla samat ohjeet siihen käy.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Vastaa Viestiin