Onko iso homma vaihtaa manuaaliset / käsikäyttöiset säätimet , sellaisiin automaattiseen paneliin ???
Aattelin vain kysästä , jos joku ois joskus kokeillut.
ps: en tiedä onko siinä mitään järkee kun muuten pelaa hyvin , mutta olis siistimmän näköinen toi aut paneeli ja tollainen sattuis oleen varaosa-autossa , sekä ilmastointi.
lämpö säätimet
lämpö säätimet
Saab auto isolla A.lla
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: lämpö säätimet
On iso homma, ja käytännössä järjetön. Vino pino servoja sun muita läppähärdellejä ja haistelijoita pitää vaihtaa...urpoturbo kirjoitti:Onko iso homma vaihtaa manuaaliset / käsikäyttöiset säätimet , sellaisiin automaattiseen paneliin ???
Aattelin vain kysästä , jos joku ois joskus kokeillut.
ps: en tiedä onko siinä mitään järkee kun muuten pelaa hyvin , mutta olis siistimmän näköinen toi aut paneeli ja tollainen sattuis oleen varaosa-autossa , sekä ilmastointi.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Nuo hilppeet on muistaakseni kaikki yhdessä läjässä ja suurin homma on siinä että joutuu purkaa koko kojetaulun ja akvaariopuolelta puhallinkotelot. Nyt ei muistu mieleen mites johtosarjan kanssa käy.
Itse tullaisen operaation tehneenä, mutta silloin meni koko auton johtosarjakin uusiks kun koko tekniikkakin vaihtu.
Mutta siinähän sitä oppii kun purat ensin varaosa autosta hilppeet irti ja ihemttelet niitä hetken josko innostaa laittaa toiseen autoon
Itse tullaisen operaation tehneenä, mutta silloin meni koko auton johtosarjakin uusiks kun koko tekniikkakin vaihtu.
Mutta siinähän sitä oppii kun purat ensin varaosa autosta hilppeet irti ja ihemttelet niitä hetken josko innostaa laittaa toiseen autoon

#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Riippuu vuosimallista
Homma riippuu vuosimallista ja johtosarjojen valmiuksista. Uudemmissa (ainakin -96:ssa) löytyy manuaalisen ilmastoinnin johdotukset valmiina. Automaattiseen ilmastointiin pitää muuttaa alkuperäisiä johtosarjoja ja lisätä liittimiä. Jos on varaosa auto, mistä pystyy purkamaan kaikki johdot ja liittimet, niin hommassa menee helposti pari viikonloppua
.
Suuri työ oli löytää oikeat johdot alkuperäisestä sarjasta. Vuosimallien on syytä olla hyvin lä'helle toisiaan, koska esim Edun tyyppi vaihtuu melkein vuosimalleittain.
Mutta on se ollut ainakin omalla kohdalla vaivan arvoinen

Suuri työ oli löytää oikeat johdot alkuperäisestä sarjasta. Vuosimallien on syytä olla hyvin lä'helle toisiaan, koska esim Edun tyyppi vaihtuu melkein vuosimalleittain.
Mutta on se ollut ainakin omalla kohdalla vaivan arvoinen

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: no sitten
Huom: Autot olivat. varaosa-auto 9000 turbo cc/apc vm:89 ja käytössä oleva 9000 turbo cc/apc vm:85urpoturbo kirjoitti:Taitaa jäädä suunittelu asteelle![]()
Ps: No toimiihan toi vanhakin systeemi hyvin , tai katsotaan kun ilmat lämpenevät ja kuski siinä samalla
Nuorempi autoista oli vain TÄYSIN laho (yllätys yllätys) ne tavalliset paikat , no saihan sillä ajaa vuoden (ihme kyllä oli mennyt kats läpi etelässä) mutta ei täällä päin

Saab auto isolla A.lla