Hylätyn lykkäsi PER!
Vasemmalta edestä menneet kuulemma molemmat alumiinipalat paskaksi.
Papereissa lukee D8 etuakselisto/ Alatukivarren laakerointi/vasemmalta vaurioitunut.2 kpl alumiinipalat siis loppu,jotka pitäisi vaihtaa...
Onko kyseessä siis Motonetistä saatavat Etuhelan tuet/alumiinivalua 2kpl ja hinta oli 5,72kpl
Kyseessä on kuulemma 9000 tonnisten tyyppivika, jos auttaa jotain joka tietää enemmän kun minä.
Kiitos!!!!
Onko kyseessä nämä alumiinipalat/hylätty katsastus!!!
Mulle ei olla kyllä vielä kertaakaan sanottu noista ja edelleen on alkuperäiset....Jamppa kirjoitti:nehän ne. ja vaihtanu joka tonnarista nuo osat mitä itsellä on

Koputtaa puuta...

Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
-
- Matalapaineturbo
Ok! Kiitoksia vastauksista ja helpotuksesta ettei mene rahaa ku rosvopäällikkölle!
Olin jo ennen katsastusta melkeen varma ettei tolla saralla(alusta ym) voi olla ongelmia!!! Auto on ollu vasta yhen talven pkseudun suolaisessa kylvyssä, auto on siis tuotu hollannista(9000CDE 2.3T vm-95 ajettu 190tkm)
Olin jo ennen katsastusta melkeen varma ettei tolla saralla(alusta ym) voi olla ongelmia!!! Auto on ollu vasta yhen talven pkseudun suolaisessa kylvyssä, auto on siis tuotu hollannista(9000CDE 2.3T vm-95 ajettu 190tkm)