Yksi aamu töihin mennessä laitoin vilkun päälle ja ups, radiosta pätkähti virta.
eikun mittaan ja toteamaan ettei lataa. Sitten jäljestämään säädin pakettia,
paikallinen autosähköliike, löytyy tarvikkeena muttei uskaltanut suositella joten jätin ostamatta.
Bochin valtuuttaman huolto tunnisti osan mutta lähin saksan maalla ja hintaa olisi ollut 125 e, no työkaveri sanoi että soita valtuutetulle maahantuojalle evästäen että joskus alkuperäinen on halvempi kun tarvike ja eikun soitto,
ei ole hyllyssä mutta jos olis ollut hintaa 309 euroa, en edes viitsinyt kysyä että tuleeko laturi kanssa.
Ja sitten ystävälliseen motonet kauppaan, osa hyllyssä hintaa 19,90 ja se on siinä.
tarinaa laturi rempasta
Re: tarinaa laturi rempasta
Siis nyt on puhe hiilet/lataussäädin- paketista? Itse ostin Motonetin tuotteen, "Bosch, Made in Spain" ja taisi olla sama hinta, mutta minkä valtuutetun maahantuojan hinta on 309€? Melkein pari "mummo"tonniaJSLAAKKO kirjoitti:Yksi aamu töihin mennessä laitoin vilkun päälle ja ups, radiosta pätkähti virta.
eikun mittaan ja toteamaan ettei lataa. Sitten jäljestämään säädin pakettia,
paikallinen autosähköliike, löytyy tarvikkeena muttei uskaltanut suositella joten jätin ostamatta.
Bochin valtuuttaman huolto tunnisti osan mutta lähin saksan maalla ja hintaa olisi ollut 125 e, no työkaveri sanoi että soita valtuutetulle maahantuojalle evästäen että joskus alkuperäinen on halvempi kun tarvike ja eikun soitto,
ei ole hyllyssä mutta jos olis ollut hintaa 309 euroa, en edes viitsinyt kysyä että tuleeko laturi kanssa.
Ja sitten ystävälliseen motonet kauppaan, osa hyllyssä hintaa 19,90 ja se on siinä.
Juu, Laakkonen Lahdessa ainakin meinasi pyytää suunnilleen sen verran lataussäätimesta. Itse työ olis ollu ihan siedettävän hintanen, toisin kuin lähellä ollut Mukkulan AD autohuolto. Löysi siedettävän hintaisen säätimen, mutta koitti laskuttaa siitä kun kaveri istuu paikallaan, kun pomo hakee säädintä kaupungilta toista tuntia. Oli halpa reissu sinne, kaksi yhdellä kertaa: Ensimmäinen ja viimeinen Ja ot:nä Äskeinen kaveri, joka on kuulemma Saabeja laitellut enemmänkin, ei osannut laittaa sisälokaria oikein...
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
Siis älä viitti!
Säädin yli 300 €? Jossain on pakko olla väärinymmärrys.
Koko laturista tuo hinta voisi olla uskottava, mutta että säätimestä, jonka "katukauppahinta" tunnetusti on parikymppiä.
Yrittivät kyllä vetää 100-0.
Säädin yli 300 €? Jossain on pakko olla väärinymmärrys.
Koko laturista tuo hinta voisi olla uskottava, mutta että säätimestä, jonka "katukauppahinta" tunnetusti on parikymppiä.
Yrittivät kyllä vetää 100-0.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Ei välttämättä väärinymmärrystä, kansiremonttia tehdessäni ja nokkaketjua Saabin tiskiltä ostaessani kysyin että mitäs nämä pakosarjan pinnapulttien päälle tulevat n. 2 cm holkit, jotka sallivat pakosarjan lämpölaajenemisen, maksavat?
"kympin kappale" oli vastaus ja jäi siltä erää ostamatta. Haukkukaa vaikka köyhäksi ja kommunistiksi, mutta joku raja sitä on tyhmyydelläkin..
"kympin kappale" oli vastaus ja jäi siltä erää ostamatta. Haukkukaa vaikka köyhäksi ja kommunistiksi, mutta joku raja sitä on tyhmyydelläkin..
Noi tulee Motonetin pakosarjan pinnapultti-paketissa mukana, eikä hinta päätä huimaa. :-)Minuteman kirjoitti:"kympin kappale" oli vastaus ja jäi siltä erää ostamatta. Haukkukaa vaikka köyhäksi ja kommunistiksi, mutta joku raja sitä on tyhmyydelläkin..
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 CD 2.0T '89 (VA)