Eli kytkintuntuma katosi pikkuhiljaa ja lopulta kytkin jäi pohjaan.
no,työsylinteri oli syytänyt nesteet pihalle,eli uusi työsylinteri (180e ja tosi kiva vaihtaa).tämän jälkeen ilmaus ja alkoi polkimessa taas tuntua.
kesti pari päivää ajoa ja taas jäi poljin pohjaan,työsylinterille menevä letku uusittu sekä pääsylinterin kumit.ei siltikään saa enää tuntumaa, missä vika!? voiko pääsylinteri olla paskana vai mikä,auttakaa jos tiedätte,alkaa hermot mennä jo....
9000:sen kytkin temppuilee,apuja kaivataan
-
- "Koeajolla"
Mika 06
Moi ! minulla samainen ongelma eli poljin jumittaa välillä pohjaan ja veto jää päälle ! auttaako asiaan siis työsylinterin vaihto ??
muuetnkin aion restauroida auton kun siinä on kaikki herkut ja auto ei parane vaikka ostaisin 9-5:n pohjasta muutama paikka tarvii paikata ja hiekkapuhaltaa ja massata sekä päältä uusi maalipinta koska auto on sisältä kuin uusi ja ryhdikäs ja vakaa kulkuinen vuosi kilometri suorite minulla noin 30 tkm ja erittäin luotettava ollut auto on saab 9000 cd 2.0 L 16v -92
voisko joku neuvoa minua tuon kytkin ongelman suhteen sähköposti - tamonator@gmail.com kiittäen jo etukäteen t: Mika
muuetnkin aion restauroida auton kun siinä on kaikki herkut ja auto ei parane vaikka ostaisin 9-5:n pohjasta muutama paikka tarvii paikata ja hiekkapuhaltaa ja massata sekä päältä uusi maalipinta koska auto on sisältä kuin uusi ja ryhdikäs ja vakaa kulkuinen vuosi kilometri suorite minulla noin 30 tkm ja erittäin luotettava ollut auto on saab 9000 cd 2.0 L 16v -92
voisko joku neuvoa minua tuon kytkin ongelman suhteen sähköposti - tamonator@gmail.com kiittäen jo etukäteen t: Mika