savuttaa tyhjäkäynnillä ja hitaasti ajellessa tosi paljon ja vie öljyä. ahtaa kuitenkin vielä 1.1 baria. taitaa olla turpo menossa? olisko parempi vaitoehto toi Mitsubishi TD04HL-15T/15G kuin garrett 25 mikä siinä tod. näköisesti nyt on, siis 9000cd 2.3T -91
ps.saa tarjota yv:llä puhaltimia jos nurkissa pyörii sopivia
Samaa kysymystä tiedustelisin. Itsellä kun konepelti on auki nousee turbosta öljyn hajuista savua "hieman".. Ajelenko vaan kun muuten toimii hienosti vai onko turbo nyt tiensä päässä?
ite irrotin äsken turbon ja oli kyllä viimeinen hetki ennen täystuhoa. aksiaalista välystä oli tosi paljon. jos haluut korjuuttaa turbon niin halvemmalla pääsee jos ei aja sitä ihan paskax tiesivät korjaamossa kertoo.