Magneettiventtiilistä, By-Pass:ista sekä letkuista
Magneettiventtiilistä, By-Pass:ista sekä letkuista
Mahtaisiko vika olla letkuissa tai magneettiventtiilissä sillä koitettu uudella By-Pass venttiilillä ja ahdot ei siltikään nouse kuin keltaisen puoleen väliin???
Minkä kokoista letkua sinne tonnariin menee että ei tarvitsisi irroitella vaan voisi suoraan mennä autotarvikeliikkeestä tai Etolasta hakemaan sopivaa alipaineletkua?? Mitä kesto vaatimuksia täytyy letkussa olla muuta kuin että kestää esim. lämpöä ym.??
Miten tuon mankku venan kunnon voikaan tarkistaa??
Minkä kokoista letkua sinne tonnariin menee että ei tarvitsisi irroitella vaan voisi suoraan mennä autotarvikeliikkeestä tai Etolasta hakemaan sopivaa alipaineletkua?? Mitä kesto vaatimuksia täytyy letkussa olla muuta kuin että kestää esim. lämpöä ym.??
Miten tuon mankku venan kunnon voikaan tarkistaa??
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Re: Magneettiventtiilistä, By-Pass:ista sekä letkuista
W-letku irti ja VAROVASTI koeajoa, sillä nyt potkii..........Tuha kirjoitti:Mahtaisiko vika olla letkuissa tai magneettiventtiilissä sillä koitettu uudella By-Pass venttiilillä ja ahdot ei siltikään nouse kuin keltaisen puoleen väliin???
Minkä kokoista letkua sinne tonnariin menee että ei tarvitsisi irroitella vaan voisi suoraan mennä autotarvikeliikkeestä tai Etolasta hakemaan sopivaa alipaineletkua?? Mitä kesto vaatimuksia täytyy letkussa olla muuta kuin että kestää esim. lämpöä ym.??
Miten tuon mankku venan kunnon voikaan tarkistaa??
95% mankkuvena hajalla.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Onko autossa APC vai DI/APC, eli kumpi noista tontuista oireilee? Vikana voi olla myös että boksi ei ohjaa magneettiventtiiliä.
Joko tutkit nakutusanturin liittimen, entä onko kokeiltu toisella APC-boksilla?
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=37380
Joko tutkit nakutusanturin liittimen, entä onko kokeiltu toisella APC-boksilla?
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=37380
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Noissa tontuissa on molemmissa pelkkä APC ja kyseessä tuo -88 vuoden malli.jus kirjoitti:Onko autossa APC vai DI/APC, eli kumpi noista tontuista oireilee? Vikana voi olla myös että boksi ei ohjaa magneettiventtiiliä.
Joko tutkit nakutusanturin liittimen, entä onko kokeiltu toisella APC-boksilla?
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=37380
Paikallaan on punainen APC-boksi tällä hetkellä, mutta samat oireet on myös "orkkis" boksillakin.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Mulla ainakin on magneettiventtiili rikki kun irroitti W-letkun ja varovasti kokeili niin kyllä ahdot nousee...
Ainut ongelma on että mistä saa ehjän ja toimivan magneettiventtiilin kohtuu hinnalla, muualta kuin Saabin tiskiltä.
Ainut ongelma on että mistä saa ehjän ja toimivan magneettiventtiilin kohtuu hinnalla, muualta kuin Saabin tiskiltä.
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Nyt alko mietityttää onkohan mankkuvenan letkut kytketty oikein?
Mankkuvenan alin letku on kytketty turbon jälkeiseen ahtoletkuun, keskinmäinen turbon kyljessä olevaan "kelloon" jossa tanko johonkin.
Ylin letku menee turbon tulevaan imuletkuun.
Eikö Bypassille kuuluisi kytkettävän jokin noista letkuista?
Onkohan noi mun kytkennät ihan OK?
Mankkuvenan alin letku on kytketty turbon jälkeiseen ahtoletkuun, keskinmäinen turbon kyljessä olevaan "kelloon" jossa tanko johonkin.
Ylin letku menee turbon tulevaan imuletkuun.
Eikö Bypassille kuuluisi kytkettävän jokin noista letkuista?
Onkohan noi mun kytkennät ihan OK?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
http://ffp-motorsport.com/tuning/turbo.phpAeroilia kirjoitti:Hienoa kaikki letkut on oikein.
Oisko jollainheittää linkkiä mistä selviäis turbon toiminta, bypässineen ja makkuventtilineen kaikkineen
http://ffp-motorsport.com/tuning/turbotarkastus.php