Tuollainen vika on ilmennyt . Kässärinkahva tuntuu sivuttaissuunnassa tosi veltolta ja käsijarrun vapauttaessa ala-asentoon tuntuu kuin kahva lepäisi jonkun jouston päällä!
Oisko kässärinkahvan alakiinnikkeet löystyneet vai mistähän moinen vika voi johtua?
Muuten kässäri pitää hyvin. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia?
Jos onpi ollut niin korjausehdotuksia! Auto on CSi -92 234 tkm.
Käsijarrukahvan "löystyminen".
Käsijarrukahvan "löystyminen".
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Olen nähnyt sellaisen -89 cc-tonnarissa, että pelti yksinkertaisesti revennyt kahvan kiinnityskohdasta. En tiedä montako riuhtaisua olisi vielä vaatinut, että kahva olisi jäänyt käteen. Siihen olisi auttanut uuden kiinnityskohdan teko, mutta eipä tarvinnut kun paaliin oli menossa muutenkin. Jotenkin kuulostaa tällä kertaa enemmän siltä, että pultit siellä vaan on löystyneet, ei kai siellä oikein muuta mahdollisuutta ole.
Keskikonsolin poistamisen jälkeen paljastui totuus: Peltihän sieltä kässärikahvan alta oli pettänyt minkä nekkis oli -89 tonnarissa nähnyt. Täytyy rakentaa uusi ehompi kässärinpohja joka kestää myös tällaisen ISOOOONMIEHEN käsittelyn.nekkis kirjoitti:Olen nähnyt sellaisen -89 cc-tonnarissa, että pelti yksinkertaisesti revennyt kahvan kiinnityskohdasta. En tiedä montako riuhtaisua olisi vielä vaatinut, että kahva olisi jäänyt käteen. Siihen olisi auttanut uuden kiinnityskohdan teko, mutta eipä tarvinnut kun paaliin oli menossa muutenkin. Jotenkin kuulostaa tällä kertaa enemmän siltä, että pultit siellä vaan on löystyneet, ei kai siellä oikein muuta mahdollisuutta ole.
Purkutöitä on rutkasti tiedossa- On meinaan senverran paloherkkä paikka hitsaushommille!
Tässä voisi olla oivallinen testauspaikka näille uudenteknologian koriliimolle? Onko joku testannut näin "arassa" paikassa? Jos on niin tietoa tännepäin- Säästyis monelta kipinältä ja purulta!
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.