Tonnari hyytyi
Tonnari hyytyi
Jätti tienpäälle tuosta vaan ilman minkäänlaisia varoituksia.
Ei sattuisi Kajaanissa olemaan ystävällistä tonnari saabistia jolta löytyis kokeiluun -96 9000 trionic 5 boksi?
Varaboksi kyllä on, mutta se on 100km päässä
Mitä muita vaihtoehtoja hyytymisen syynä vois olla kun nuo perinteiset kampiakselin anturi tai bensapumppu?
Normaali rivakka kiihdytys ja auto kulki kuin "unelma".
Vähän matkaa ajettuani alkoi vauhti hiipumaan ja painoin kytkintä jolloin auto sammui.
Kytkin ylös ja käynnistyi kuitenkin vielä vähäksi aikaa kunnes nyykähti kokonaan.
Koetin starttailla jonkun aikaa, muutaman kerran hörähti mut ei käynnistynyt.
Bensaa on
Ei sattuisi Kajaanissa olemaan ystävällistä tonnari saabistia jolta löytyis kokeiluun -96 9000 trionic 5 boksi?
Varaboksi kyllä on, mutta se on 100km päässä
Mitä muita vaihtoehtoja hyytymisen syynä vois olla kun nuo perinteiset kampiakselin anturi tai bensapumppu?
Normaali rivakka kiihdytys ja auto kulki kuin "unelma".
Vähän matkaa ajettuani alkoi vauhti hiipumaan ja painoin kytkintä jolloin auto sammui.
Kytkin ylös ja käynnistyi kuitenkin vielä vähäksi aikaa kunnes nyykähti kokonaan.
Koetin starttailla jonkun aikaa, muutaman kerran hörähti mut ei käynnistynyt.
Bensaa on
Viimeksi muokannut Pee, Pe Syys 14, 2007 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei näytä siltä, vaan ensimmäisellä kirjoittajalla taitaa olla käsitteet sekaisin.j0ne kirjoitti:ÖÖ, mul vissiin joku lukihäiriö tai jossai muussa vikaa :lol:
DI-kasetti ei ole trionic 5 boxi.
Tässä trionic-ohjausyksikkö, mikä siis ohjaa ruiskua ja muita elintärkeitä toimintoja konehuoneen puolella, löytyy akvaariokotelosta.
Tässä DI-kasetti, mikä siis on vain suorasytytysyksikkö kannen "välissä" tulppien niskassa.
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
-
- "Kaasari"
- Viestit: 49
- Liittynyt: Pe Syys 09, 2005 23:13
- Paikkakunta: kurikka
Avaudunpa tähän topickiin kun aihe on riittävä lähellä.
Ensimmäinen DI-kasetti kesti 11v/208tkm ja seuraava pärähti ennen tuhatta kilometriä eli eilen. Hyytyminen oli täsmälleen samanlainen kuin viimeksikin joten epäilen kasettia syylliseksi. Auto jyrähti komeasti käyntiin, mutta sitten yhtäkkiä sammui eikä pienintäkään halua lähteä käyntiin.
Kunhan saan uuden kasetin testiin ja jos vika korjaantuu, mitä asioita mun kannattaa tarkistaa autosta jotka mahdollisesti aheuttavat kasetin rikkoontumisen?
Tulpat on juuri ne oikeat, mutta vaihdan ne silti uusiin.
t:Hannu
Ensimmäinen DI-kasetti kesti 11v/208tkm ja seuraava pärähti ennen tuhatta kilometriä eli eilen. Hyytyminen oli täsmälleen samanlainen kuin viimeksikin joten epäilen kasettia syylliseksi. Auto jyrähti komeasti käyntiin, mutta sitten yhtäkkiä sammui eikä pienintäkään halua lähteä käyntiin.
Kunhan saan uuden kasetin testiin ja jos vika korjaantuu, mitä asioita mun kannattaa tarkistaa autosta jotka mahdollisesti aheuttavat kasetin rikkoontumisen?
Tulpat on juuri ne oikeat, mutta vaihdan ne silti uusiin.
t:Hannu
TURBOSAAB uhkuu ja puhkuu kuin
ISO PAHA SUSI
ISO PAHA SUSI
Ei auttanut ei...
Startti pyörii mut ei hörähdäkkään.
Joku mainitsi että jos kierrosmittari nousee startatessa niin kampiakselin anturi toimisi, onko tämä fakta tietoa?
Bensapumppu ei kuullostas surahtavan ja bensa ei haise konehuoneen puolella et vika varmaan on siellä.
Alankoa lainatakseni...v**tu kun vituttaa!
Startti pyörii mut ei hörähdäkkään.
Joku mainitsi että jos kierrosmittari nousee startatessa niin kampiakselin anturi toimisi, onko tämä fakta tietoa?
Bensapumppu ei kuullostas surahtavan ja bensa ei haise konehuoneen puolella et vika varmaan on siellä.
Alankoa lainatakseni...v**tu kun vituttaa!
Voin sanoa melkein 99% varmuudella että haiskahtaa bensapumpulta, Itsellä ei lähteny käyntiin myöskään, mutta bensakiskolle tuli vähäsen painetta. Kokeilin myös varalta ensin kampiakselin tunnistinta mutta se oli ehjä. Pumppu ei maksa kuin jotain 70-100e väliltä ja se muutenkin menee vaihtoon noin 200tkm paikkeilla.Pee kirjoitti:Ei auttanut ei...
Startti pyörii mut ei hörähdäkkään.
Joku mainitsi että jos kierrosmittari nousee startatessa niin kampiakselin anturi toimisi, onko tämä fakta tietoa?
Bensapumppu ei kuullostas surahtavan ja bensa ei haise konehuoneen puolella et vika varmaan on siellä.
Alankoa lainatakseni...v**tu kun vituttaa!
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
-
- "Kaasari"
- Viestit: 49
- Liittynyt: Pe Syys 09, 2005 23:13
- Paikkakunta: kurikka