Kaksi viikkoa sitten ajoi yksi kaiffari huumeissa Mondeolla liikennevaloissa Kaarinassa meidän kauniin Griffinimme lunastukseen Kia-maasturin perään. Takapää lyheni puoli metriä, etupää meni aika surulliseen kuntoon. Suomen vakuutustarkastuksen sain puhuttua onneksi aika hyvään lunastushintaan, 9000 €. Nyt on jo löytynyt uusi Griffin, 2001-mallinen 9-5, V6. Tämä tarkoittaa, että pitää vaihtaa palstaa sille puolelle.
Kiitos vielä kaikille tonnari-ihmisille hyvistä vinkeistä ja käytännössä paljon auttaneista palstan neuvoista ja hyvää syksyn jatkoa.
(Siinä vanhassa oli kyllä mielestäni mm. kauneimpia näkemiäni auton sisustuksia, aika hienolta tosin tämä uusikin vaikuttaa).
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Ehkä tämä on väärä paikka kertoa, mutta mulle jäi nyt yli alkuperäinen turbovannesarja, minkä olin just fixannut melkein kokopäivän työnä.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71