DI vs. Jakajasytkä

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
kopote12
"Viggen"
Viestit: 557
Liittynyt: La Elo 20, 2005 18:42
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

DI vs. Jakajasytkä

Viesti Kirjoittaja kopote12 »

Jou! Kyseessä siis 2,0T -90 ja jakajamallinen sytkä ali/ylipainekellolla. Nyt tallissa olisi varaosa 2,0T -88 jossa DI sytkä. Mielessä olisi tuon jakaja mallisen sytkän paikalle vaihtaa toi DI. Johtosarja on jo bokseineen irti. Mitä hyötyä tuosta DI:n vaihtamisesta olisi ja toimiiko miten korkeilla ahdoilla tarkasti? Itselläni ahdot nostettu 0,9 baariin joten riittääkö DI:n paineanturissa ns. "ahtokartta" säätämään sytkän kohdalleen?
Saab 9-5 2,0t -1999
Vastaa Viestiin