Kullanvärisestä turbotontusta löytyy kaikennäköisiä jänniä ominaisuuksia. Ajovalojen osoittaessa liian alas yritin säätää korkeutta. Oikean puolimmaisen umpion säätö toimi hienosti, mutta vasemmassa se säätöruuvimekanismi tuntuisi irronneen umpiosta. Ruuvista kiini pitäen voi mekanismia vetää sisään- ja ulospäin umpiosta valokeilan korkeuden muuttuessa, mutta valokeilaa ei saa ruuvattua ylös. Ruuvi tuntuu jämähtäneen jengoihin kiinni. ehdotuksia?
Autossa on ollut automaattinen ilmastointi, mutta kompura on kadoksissa. Letkut ja kaikki muut rämmäleet löytyy. Mistä kannattaisi lähteä etsimään uutta kompuraa? Kannattaisiko minun lähteä etsimään uutta kompuraa ylipäätänsä? Sähkötoiminen kattoluukku löytyy ja se pelaa, ja sen ympäristöä on aika äskettäin paikkailtu.
Vasemman takaoven keskuslukko pelaa kun haluaa. Ovi jää lukkoon. Mielestäni se ei vielä ole jättänyt itseään auki. por que
Kuuluuko siinä autonkuvatsydeemissä (piktogrammi?) palaa ne auton takana olevat kaksi valoa,( http://jpjk.jaakari.net/saab/9kCC/image ... age17.html kuva on aiemmasta topicista. Oma auto on manuaaliaskilla) vai onko takavalot rikki, tai joku sulake palanut tms? Kun mittarivalot himmentää niin kaikki muu katoaa paitsi se kuva.
Ajotieturin näyttö on pimeä, eikä vika ole taustavaloissa (fikkarilla katottu), eikä ajotieturia ole kytketty pois päältä. Analogisen kellon alla olevia namikoita on paineskeltu yhtä aikaan ja vuorotellen.. Onko piuhoissa jotain häikkää vai?.. En ole kauhen vahva sillä puolella..
Kuuluuko auton tosiaan ahtaa 1.0bar?

Mietteitä ja vastauksia (kyllä/ei käy jos sen jälkeen annetaan tyhjentävähkö selitys) otetaan mielellään vastaan.
Nyt tankkaamaan ja auto pesulle.