Garret T25 pakopesän halkeaman hitsauksesta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
velmu
"Tuplakaasari"
Viestit: 92
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 17:36
Paikkakunta: Lahti

Garret T25 pakopesän halkeaman hitsauksesta

Viesti Kirjoittaja velmu »

Tai yleensä minkään turbon pakopesän halkeaman korjausta hitsaamalla!
Onko yleensä hitsattavaa materiaalia? :roll:
Rangerover 84
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: GARET T25 ONKO KUKAAN KOkEILLUT.

Viesti Kirjoittaja saabracing »

valurautahitsaus puikkokoneella.

valupuikolla, tyylejä on monia.

toimivin itsellä ollut, seuraavanlaine:

hitsattava kohta hiotaan ja tehään railo siihen.
lämmitetään hitsattava kohde, esim. uunissa.
hitsataan valupuikolla palko railoon.
vasaralla hakataan heti kun saatu hitsattua, niin palko lyttyy päältä.
laitetan uuniin jäähtymään...
velmu
"Tuplakaasari"
Viestit: 92
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 17:36
Paikkakunta: Lahti

Re: GARET T25 ONKO KUKAAN KOkEILLUT.

Viesti Kirjoittaja velmu »

On sitten niin hiilipitoista valua ettei mig hitsaus onnistu?
Rangerover 84
9000 CD turpo 88
WW 1303 s 73
Ford coynty 754.
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: GARET T25 ONKO KUKAAN KOkEILLUT.

Viesti Kirjoittaja saabracing »

velmu kirjoitti:On sitten niin hiilipitoista valua ettei mig hitsaus onnistu?

pysyy se aikasa, mutta murtu keskeltä saumaa ajan kanssa...

lämpölaajenemiset aiheuttaa..
Vastaa Viestiin