Rata saappaan kanssa tullut aherrettua männä talvena ja otettua ensituntumaa saapismiin. Sitten syntyi idea 9-tonnisen moottorin sovittamisesta lanciani keulalle...
Onko kellään tietoa onko laatikon kiinnitys ja kytkin yhtään samaa sukua fiiun TC-moottorin kanssa? Eli onko saabi kopsannut tuon kiinnityksen mitat fiatista, vai onko tehnyt ihan oman kytkinkopan?
saabin kone lanciaan?
En asiaa tarkemmin tiedä, mutta taitaa olla ihan oma koppa. Katsos kun tuo lohko on sama kuin 900 ja 99 malleissa (h-moottori) ja silloin ei varmaan vielä tiedetty mitään mahdollisesta lancia-yhteistyöstä.
-tuomas-
-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Paitsi...
Tolla tiedolla läksin liikenteeseen, kun meinasin vaihtaa -89 B202 laatikon -92 B234 koneeseen.
Vaihteiston etummainen alempi kiinnityspultti on B234 koneessa n. 8 cm alempana kun B202:ssa. Valitettavasti huomasin homman vasta kun olin työntämässä lootaa paikalleen ja ihmettelin kauhiasti kun vaihteiston pultinreikä törrötti lohkon ulkopuolella.
Uudemmassa lootassa on sitten ylimääränen pultinreikä, joten se sopii kenties myös B202 lohkoon.
Vaihteiston etummainen alempi kiinnityspultti on B234 koneessa n. 8 cm alempana kun B202:ssa. Valitettavasti huomasin homman vasta kun olin työntämässä lootaa paikalleen ja ihmettelin kauhiasti kun vaihteiston pultinreikä törrötti lohkon ulkopuolella.
Uudemmassa lootassa on sitten ylimääränen pultinreikä, joten se sopii kenties myös B202 lohkoon.