9000 CD 2.3 Turbo Automaatti
9000 CD 2.3 Turbo Automaatti
Mulla on tollanen ja tehoja riittää ! Ny on kuiteskii ahneus kasvanut ja oon ruvennu sillä silmällä tuijotteleen olisko vastaava Aero vieläkin tehokkaampi, kuten ohjekirja antaa ymmärtää, että Aerossa on vielä 50 hv enemmän kuin itselläni on.
Millain ne on saanu samasta koneesta väännettyä enemmän tehoa irti, onx joku muu, esim. vääntö vastaavasti vähentynyt ?? Tiätääx joku tarkemmin kertoa...
Millain ne on saanu samasta koneesta väännettyä enemmän tehoa irti, onx joku muu, esim. vääntö vastaavasti vähentynyt ?? Tiätääx joku tarkemmin kertoa...
Re: 9000 CD 2.3 Turbo Automaatti
Moroek6149 kirjoitti:Mulla on tollanen ja tehoja riittää ! Ny on kuiteskii ahneus kasvanut ja oon ruvennu sillä silmällä tuijotteleen olisko vastaava Aero vieläkin tehokkaampi, kuten ohjekirja antaa ymmärtää, että Aerossa on vielä 50 hv enemmän kuin itselläni on.
Millain ne on saanu samasta koneesta väännettyä enemmän tehoa irti, onx joku muu, esim. vääntö vastaavasti vähentynyt ?? Tiätääx joku tarkemmin kertoa...
Automaatti Aerossa on kans se 200 kaakkia eli ei mitään eroo. Manuaalissa 225. Turbossahan sitä tehoo tulee kun pannaan painetta pataan lisää. Vääntöö tulee samassa kaupassa myös lisää
En tiedä mistä ton 50 heppaa repäsit, katittomassa 2 litrasessa oli muistaakseni 175 hv, mut 2.3l 200.
Re: 9000 CD 2.3 Turbo Automaatti
JouniCSE kirjoitti:Moroek6149 kirjoitti:Mulla on tollanen ja tehoja riittää ! Ny on kuiteskii ahneus kasvanut ja oon ruvennu sillä silmällä tuijotteleen olisko vastaava Aero vieläkin tehokkaampi, kuten ohjekirja antaa ymmärtää, että Aerossa on vielä 50 hv enemmän kuin itselläni on.
Millain ne on saanu samasta koneesta väännettyä enemmän tehoa irti, onx joku muu, esim. vääntö vastaavasti vähentynyt ?? Tiätääx joku tarkemmin kertoa...
Automaatti Aerossa on kans se 200 kaakkia eli ei mitään eroo. Manuaalissa 225. Turbossahan sitä tehoo tulee kun pannaan painetta pataan lisää. Vääntöö tulee samassa kaupassa myös lisää
En tiedä mistä ton 50 heppaa repäsit, katittomassa 2 litrasessa oli muistaakseni 175 hv, mut 2.3l 200.
Onko Aerossa vain varustelutaso erilaisempi ? Ton 50 hv löysin jostain käyttäjän käsikirjasta, kun etsin eroja Aeron ja omani välillä.
Joo, näin varmaan on. Mulla on tonnarissa tollaset 235 hv / 400 nm ja ahtopaineita parhaimmillaan 1,3 bar. Eivät suosittele automaatille kuulemma tuon kovempia tehon/väännönlisäyksiä. Eli jos haluaa tosta jatkaa, niin ilmeisesti se keppi on kuiteski ainoa vaihtoehto...HARTSA kirjoitti:Kuinka paljon Automaatti tehoja kestää?
Helppo kiihdyttää.Aina kulkee hyvin. Ei tarvi kuin kaasua polkea ja ohjata. Manuaalilla pitää olla "keppi"mies että pärjää automaatille.
kapsu
Jep, mulla ollut samanlaiset lukemat noin 75 tkm ilman ongelmia. Kannattaa vaihtaa ahkeraan öljyt. Itse olen vaihtanut 20 tkm:n välein.kapsu kirjoitti: Joo, näin varmaan on. Mulla on tonnarissa tollaset 235 hv / 400 nm ja ahtopaineita parhaimmillaan 1,3 bar. Eivät suosittele automaatille kuulemma tuon kovempia tehon/väännönlisäyksiä. Eli jos haluaa tosta jatkaa, niin ilmeisesti se keppi on kuiteski ainoa vaihtoehto...
kapsu
t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
mikan kirjoitti:Jep, mulla ollut samanlaiset lukemat noin 75 tkm ilman ongelmia. Kannattaa vaihtaa ahkeraan öljyt. Itse olen vaihtanut 20 tkm:n välein.kapsu kirjoitti: Joo, näin varmaan on. Mulla on tonnarissa tollaset 235 hv / 400 nm ja ahtopaineita parhaimmillaan 1,3 bar. Eivät suosittele automaatille kuulemma tuon kovempia tehon/väännönlisäyksiä. Eli jos haluaa tosta jatkaa, niin ilmeisesti se keppi on kuiteski ainoa vaihtoehto...
kapsu
t. Mika
Oho ! Ny meni pitkäks toi öljynvaihtoväli. 20 tkm !!! Nehän suositellaankin vaihdettavax jo 10 tkm välein, mikä öljy sulla on, kun tollaset määrät kestää, käytäx sää jotain vahaa ??
Itse joudun lisäämään litran öljyä aina 2 tkm välein, tuli tehtyä kansiremontti ja ny on yläpää tiukkana, mut rupes vaan haukkaan tota öljyä sen kunniax !
LR kirjoitti:Siis nyt varmasti puhutaan automaattivaihteiston öljynvaihdoista, ei moottorin.
No sitten sen käsittää jo paremmin. Niinhän se tekstissäsikin kävi ilmi, mut luin vaan niin pikaisesti etten katsonut sen tarkemmin mistä öljyistä puhuttiin, ajatukseni meni heti vaan ton motskarin puolelle, kun ittellä on ne öljyt aina mielessä.
Mä olen miettinyt tota samaa, siten että jos vois vaihtaa momenttimuuntimen järeämpään. Vaikka auto onkin vaan toi 9-3.kapsu kirjoitti:Joo, näin varmaan on. Mulla on tonnarissa tollaset 235 hv / 400 nm ja ahtopaineita parhaimmillaan 1,3 bar. Eivät suosittele automaatille kuulemma tuon kovempia tehon/väännönlisäyksiä. Eli jos haluaa tosta jatkaa, niin ilmeisesti se keppi on kuiteski ainoa vaihtoehto...HARTSA kirjoitti:Kuinka paljon Automaatti tehoja kestää?
Helppo kiihdyttää.Aina kulkee hyvin. Ei tarvi kuin kaasua polkea ja ohjata. Manuaalilla pitää olla "keppi"mies että pärjää automaatille.
kapsu
9-3.1972