tuli mieleen että voisko kallistuksen vakaaja pystytanko tehdä tuota ilmiötä vai mikä
eihän se menoa haittaa mutta kumminkin
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
saab 9000 i -90 ja meno jatkuu
Ja vaikka muut pyöränripustuksen osat olisivatkin leimakunnossa, mikä ei automaattisesti tarkoita vimpanpäälle timmiä kuntoa, niin kokemuksen mukaan joustintukien yläpään laakeroinnin kunto tai pikemminkin kunnottomuus jää usein leimamieheltä huomaamatta.jus kirjoitti:Puoltaminen ja kolahdukset repsikan puolelta viittaisivat kylläkin enemmän pyöräntuennan ongelmiiin, kun vaihteisto sattuu olemaan kuskin puolella. Alatukivarren takapuslat ja etupuslat tukiholkkeineen uudestaan tarkastukseen, vaikka katsastuksessa kelpasivatkin.
Tuo tuli itsellekkin mieleenvelmu kirjoitti: Koska olet vaihtanut öljyt vaihteistoon?
Speedpartsilla 810 kruunua = 86 eur.tonnari-90 kirjoitti:hinta suolainen 380 ja risat
Onko takimmaisen moottorin kannakkeen sivuttaistukirauta paikallaan ja pultit tiukalla? Kuvassa osa numero 2:tonnari-90 kirjoitti:konekin on suorassa eikä ripustukset ole pettänyt, kulho oli kyllä vähän kuluneen oloinen mutta kumminkin