Tuli kokeiltua pari viikkoa sitten.
Vääntöä kestävä avain (halpis T-varret ei kestä)
,ja startilla auki. Eli tukee sen avaimen sopivaan kohtaan ja pyöräyttää "aavistuksen" startilla. Ja auki on. Jos on joku toinen apuna,niin voi varalta painaa jollakin sopivalla apuvälineellä sitä lenkkiä tai hylsyä,ettei se luiskahda sieltä pultin päästä.
Kiristys onkin sitten ihan eri asia

Audin konerempan yhteydessä joskus laitoin,ja momentti taisi olla jotain yli 300Nm
Tai kiristys momenttiin ja asteina 90 päälle.
Mut ihan tosissaan sai vääntää ja pitkällä tukevalla jatkolla.
Muistaakseni olin sen jatkon päällä polvillaan. Siis kone oli irti,ja meinas olla yksinään ongelma,et millä saan sen lukittua vauhtipyörältä ja pysymään paikallaan. Rautakanki/temmirauta konsteja siinä oli käytössä.
Eli jos se ei mene kiinnipäin vähintään sitä yhdeksääkymmentä astetta,niin taitaa olla löysässä ja tipahtaa joku päivä.
Käy aikas kalliiksi,jos se ehtii tuhota sen kampiakselin kiilankin siinä samalla...