Kannattaako vaihtaa.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
nikke79
"Kaasari"

Kannattaako vaihtaa.

Viesti Kirjoittaja nikke79 »

Eli palaan viä kysymykseen mitä päivällä kyselin.Nyt tiedän ehkä tulevasta autostani sen verran uutta ku keskustelin myyjän kanssa autosta,eli autossa on luiston esto,mutta myyjä sanoi että luiston eston valo palaa koko ajan eikä sammu ollenkaan,joten valaiskaa mua asiasta enemmän onko mahdolliseseti kyseinen valo enne kalliista remontista?kiitän taas etu käteen teitä clubilaisia jos voitte mua auttaa asiassa.
jcarlson
"Saabisti"

Re: Kannattaako vaihtaa.

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Kannattaa pysyä kaukana luistonestollisista malleista, varsinkin jos se on jo valmiiksi rikki.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
nikke79
"Kaasari"

Thanks,eli siin on jo valmiiksi kallis vika jos oikeen käsitän asian,mitähän se sitten käytännössä tarkoittaa(anteeksi jos vaikutan tyhmältä asian suhteen,saab mulle uusi tuttavuus,eli näin ollen taidan pysyä vain mersun omistajana edelleenkin.T.Niko
jcarlson
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Käytännössä tarkoittaa että TCS-järjestelmässä (luistonesto) on jokin vika, joka esiintyy ikävinä taipumuksina kuten tyhjäkäynnin puutteena, sammuilemisena jne. TCS on 9000:ssa kokolailla susi järjestelmä muutenkin, eli viat siinä ovat varsin yleisiä.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Maximus
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Maximus »

Älä nyt kokonaan merkkiä tyrmää :D Etsi tonnari, jossa ei TCS:tä ole. Tosiaan sen verran paljon olen minäkin kuullut harmia niiden kanssa.
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
nikke79
"Kaasari"

Huomenna olen viisaampi ku menen autoa kokeileen ja muutenkin katsomaan,ni voin todeta onko kyseessä todella tämä tcs järjestelmä vika,ku myyjä ei oikeen ollut ihan varma oliko se valo kyseessä.Mutta faksaan huomenis paremmin asiasta ja tuhannesti kiitoksi teille näistä neuvoista taas,olen huomattavasti viisaampi näis taika maailman hommissa.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Pissapojan valo kuitenkin..? :lol:
nikke79
"Kaasari"

Tuli mieleeni tyhmä kysymys,saako tätä kyseistä tcs järjestelmää mitenkään ohitettua niin että auto pelaisi ilman sitä luiston estoa,mutta silti muut laitteet pelaisi?
Meazza
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Meazza »

On minuakin varoteltu TCS.stä, mut vielä ei se ole oireillut. En tiedä auttako tuo lämpimässä tallissa pitäminen.
On kakkosautoehdokkaassakin TCS. Siis millä testillä nämä viat todennetaan? Valon palamisen taulussa nyt ymmärtää, mut muuta?
Jamppa
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Ei sitä TCS:ää oikein mitenkää helposti saa ohitettua. Mutta ihan toimiva systeemi se on. EI ainakaan mulle siitä pahaa sanottavaa ole. 5vuotta ollut nyt tonnari missä TCS löytyy.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
esh
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja esh »

V6 moottorissa on yks hailee toiminnan kannalta toimiiko tcs vaiko ei.
tcs:llä oma kaasuläppä eli jos tulee jokin häiriö tilanne läpät on koko ajan
auki valo vain palaa kojetaulussa. :twisted: Taas on sakemanni keksinyt
paremman ratkaisun :lol:
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

TCS:ssä voi olla muutamia helppoja kojauksia, tiippuen viasta. Etsi-toiminnolla löytynee paljonkin tietoa aiheesta.

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
nikke79
"Kaasari"

Moro clubilaiset,tuli sitten tänään ostettua Saab 9000 2.3 turboS malli,autossa palaa koko ajan tämä TSC valo mutta ei ole mitään häiriöitä esiintyny ja poistuu sitten muuten pirun nopeesti paikalta et voimaa on kuin pienessä kylässä ja ai sitä vääntöä mikä on täs konees ja nämä ajo ominaisuudet.Ja bensan kulutuskin mukavalla tasolla ajotieturin mukaan jos siihen uskomista ni se ilmotti kulutukseksi 100 kilsalla 8 litraa,mahtaakohan vain pitää paikkaansa,kysynkin sitä teiltä arvon clubilaiset?
puu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja puu »

Moro vaan, tuleva klubilainen. :wink: Itse ostin 9000 Aeron toissaviikolla. Matkalla Seinäjoelta kotiin Kangasalle kulutusmittari näytti 7,3l/100km, että voi hyvin pitää paikkansa. Uskomattomat väännöt kyllä tässä 2,3 turbossa 8O.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
nikke79
"Kaasari"

Ja muuten kulkee mul otti köykäsesti mittariin,kortin menettämisen uhallakin piti sitä koklata ja niin se kiekas mittariin motaril 235km/h.
Vastaa Viestiin