Ajattelin ostaa tonnarin.
auto hieeeeno, varusteet hieeenot jnejnejne.
Auton ainoa miinuspuoli on että sillä on rullattu yli 400tkm. Satkun kokemuksista tiedän että kone voi olla hyvä vielä noilla kilsoilla.
Entäs sitten tonnarin kone? taikka tonnarin laatikko? Auto on virittämätön, ja sellisena se myös pysyy minulla.
Ei syö öljyä, ei kolise, ei mitään sivuääniä.
Leviääkö nämä multiakseli-isolohko-hipo koneet??
EDIT: en ole sittenkään varma koneen tyypistä, auto siis -95 aero.
B234r ja kestävyys?
-
- "Hölösuu"
Re: B234r ja kestävyys?
Kyllä ne kilsoja kestää yhtä hyvin kuin satkunkin koneet. Vielä jos kyseessä on '94 tai uudempi niin lootakin kestää jo huomattavasti paremmin. Ei se vanhempikaan ainakaan satkun laatikkoa huonompi ole kyllä.
Eli ei muutakuin ostamaan pois jos hyvältä koeajolla tuntuu. Itsellä tulee kohta täyteen 300tkm "pelätyllä" T7-moottorilla eikä mitään murheita koneen saati vaihdelaatikon osalta.
Eli ei muutakuin ostamaan pois jos hyvältä koeajolla tuntuu. Itsellä tulee kohta täyteen 300tkm "pelätyllä" T7-moottorilla eikä mitään murheita koneen saati vaihdelaatikon osalta.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
ilmeisesti katselet tätä nettiauton halpaa aeroa... itse olisin ostanut kyseisen auton markkinoilta jos olisi rahaa eikä olisi omaa aeroa jo tallissa 

Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla 

Mun CS on 2.0tA -97 394tkm rullattu eikä mitään vikaa! 

-
- "Tuplakaasari"
Kyllä laatikkokin kestää saman kuin konekin. Kunnon öljyt vain vaihteistoon ja käyttäjästä se kestävyys on osittain kiinni.
Saabeilla ajaessa täytyy vaihtaa vaihteita rauhallisemmin.
Saabeilla ajaessa täytyy vaihtaa vaihteita rauhallisemmin.
Mulla on nyt 260 000 ajettu B234R. Nätisti menee pykälät silmään kun ei vauhdilla survo. Onkin vaihdettu lootaöljyt tänä talvena.
Rupesko Diggis sullakin Aero-kuume nouseen kun kuulit et määkin oon semmosen ostanu?
Joka pojan autohan toi Aero on. Tampereen potkijaisissakin oli viimeksi n. 40% Aeroja.
Rupesko Diggis sullakin Aero-kuume nouseen kun kuulit et määkin oon semmosen ostanu?

Joka pojan autohan toi Aero on. Tampereen potkijaisissakin oli viimeksi n. 40% Aeroja.
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
-
- "Tuplakaasari"
- Viesti:
-97 Aero ja 319tkm mittarissa, hyvin toimii. Menoa vauhdittaa vielä Speedparts stage 3...
-Ville #2982