Turvavyöviritys..

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Sivuperuutusvalo
"Kaasari"

Turvavyöviritys..

Viesti Kirjoittaja Sivuperuutusvalo »

Saako noin niinku laillisesti laittaa taakse keskelle 3-pistevyöt?
9000 cd on auto, muistaakseni ainakin V**vo joskus myi omia sarjoja 7**
sarjaan :twisted: Kunhan vissiin e-hyväksytty? Romikselta vois ottaa cd:n orkkisvyön ja vastakappalehan on sama..
Onko kukaan tehny :?:

keskikyynärnoja ja jalopuut puuttuu vielä varusteista, ylimääräisiä kellää?
mikan
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja mikan »

Tuo kiinnostaisi minuakin kovasti. Muksu kasvaa kovaa vauhtia ja kohta sen täytyy siirtyä kulkemaan kasvot menosuuntaan. Silloin olisi tarvetta keskipaikan kolmipistevyölle. Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa tuollaisen asentamisesta cd-tonnariin?

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
mikan
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja mikan »

No voihan...

Harmillinen juttu sinänsä, koska se olis ollut paljon parempi kun olis muutakin kuin lantiovyö. 9-5:sta olen kyllä harkinnut mutta eilen kun kävin yhtä katsomassa ja koeistuin takapenkin niin ei voi muuta todeta kuin että onpa mennyt huonompaan suuntaan kun tonnariin vertaa. 9-5:ssa keskipaikka on aivan kelvoton, sellainen kova kyttyrä jonka päällä pitäisi istua. :(
Vaikka sitä samaa olen miettinyt monen muunkin auton kohdalla, että eikö sitä takapenkkiä voi tehdä ihan oikeasti kolmen istuttavaksi? Ennen vanhaan penkki oli suunnitelty kolmelle tai välttävästi jopa neljälle, mieleen tulee vaikka 123-mersu ja 140-volvo joista allekirjoittaneella on kokemusta. Itseasiassa mun kuplan takapenkilläkin on keskimmäisellä mukavampi olo kuin 9-5:ssa! Noin niinkuin perstuntumalla, muuten ei ehkä sentään. :)

t. Mika
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Vastaa Viestiin