Männänrenkaat +1mm (91mm) 2.3T saako enää?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
badfear
"Turbo"
Viestit: 201
Liittynyt: To Elo 21, 2003 20:02
Paikkakunta: Masku

Männänrenkaat +1mm (91mm) 2.3T saako enää?

Viesti Kirjoittaja badfear »

Tietääkö kukaan foorumilla mahtaako +1mm ylikokorenkaita saada 2.3T tonnariin? Olen lähettänyt varaosakyselyn netistä -> ajanhukkaa ja yrittänyt päästä puhelimella turhaan Metro Auton varaosapuolelle Turkuun. Tai olisko muita paikkoja mistä kannattaisi kysellä. Moottorikoneistamoiden kirjat eivät tunne lainkaan tuota sarjaa..
badfear
"Turbo"
Viestit: 201
Liittynyt: To Elo 21, 2003 20:02
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja badfear »

Nyt sain vastauksen Saabilta Turun Metro Autosta. "Rengassarja (1mm) yhteen mäntään n. 127 euroa"

Eli täytyy etsiä muita vaihtoehtoja.
Rimuli
"Turbo"
Viestit: 249
Liittynyt: Pe Elo 29, 2003 19:13
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Rimuli »

http://www.varaosanetti.com/ tuolla on listoilla.
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
badfear
"Turbo"
Viestit: 201
Liittynyt: To Elo 21, 2003 20:02
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja badfear »

Tuota niin näyttäisi renkaita olevan, mutta nuo taitavat kaikki ola STD kokoisia, kun mulla olisi haussa nimenomaan +1mm ylikoko. Mm. Motonetissä on tuohon B234 moottoriin renkaita mutta nekin vakiokokoa.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10295
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Sun pitää varmaan alkaa kattelemaan jonkun muun merkkisen auton renkaita. Kyllähän maailmalta löytyy vaikka minkäkokoisia männänrenkaita/mäntiä...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2011
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Et ole vaajakoskelta kysellyt renkaita? sieltä ainakin on joskus männänrenkaita saanut. Mutta en tiedä miten ylikokoja tumilla mahtaisi olla.
Ja itse laittaisin ne saabin renkaat, ainakin kestää. Motonetin renkaista olen kuullut huonoa.
Tai oletko arwidsonilta kysynyt? koska nehän toimittaa käsittääkseni mahlen mäntiä :?:
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
badfear
"Turbo"
Viestit: 201
Liittynyt: To Elo 21, 2003 20:02
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja badfear »

Sun pitää varmaan alkaa kattelemaan jonkun muun merkkisen auton renkaita. Kyllähän maailmalta löytyy vaikka minkäkokoisia männänrenkaita/mäntiä...
Kaikki mahdolliset ja mahdottomat autot on jo käyty läpi. Mistään ei tahdo löytyä sellaisilla mitoilla jotka olisivat lähellä (poraus n.91mm ja öljyrengas 3mm)

Järkevimmältä ratkaisulta tuntuu nyt tako wisecoiden hankkiminen, ne kun saa ehdottomasti most järkevimpään hintaan. Ja ovat kuitenkin erittäin laadukkaat.
9kT16
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2003 23:26
Paikkakunta: Loppi

Viesti Kirjoittaja 9kT16 »

Ja itse laittaisin ne saabin renkaat, ainakin kestää. Motonetin renkaista olen kuullut huonoa.
Tai oletko arwidsonilta kysynyt? koska nehän toimittaa käsittääkseni mahlen mäntiä :?:
Kannattaa varmaan ottaa asiasta selvää ennen huhupuheiden levittelyä :roll: Motonet myy mm. arwidsonin männänrenkaita, ei mitään omavalmistebiltemashaissea... :wink: :lol: :roll:

-Sami
Vastaa Viestiin