Vetäisinkö automaatilla ???

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ek6149
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 06:03

Vetäisinkö automaatilla ???

Viesti Kirjoittaja ek6149 »

:? Mitä mieltä ootte, Mulla on 9000 cd 2.3 turbo automaatti ja ny on ruvennut askarruttaan kantsiiko hirveästi vedellä peräkärryä (täyttä) automaattivaihteisella autolla ???
Jostain on iskostunut mieleen, et automaattilaatikko ei oo paras mahdollinen työkalu vetopuuhissa, kun vaihteet hakee itse paikkansa taakasta riippumatta ja taas toisaalta laatikko renkkaa kolmosen ja nelosen välillä.
Mitähän sieltä rikkuu jos rikkuu ja mitä korjaus mahtaa maxaa ???

Mitä mieltä porukat on ????
Verrattuna vaikka keppivaihteiseen.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Vetäisinkö automaatilla ???

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

ek6149 kirjoitti::? Mitä mieltä ootte, Mulla on 9000 cd 2.3 turbo automaatti ja ny on ruvennut askarruttaan kantsiiko hirveästi vedellä peräkärryä (täyttä) automaattivaihteisella autolla ???
Jostain on iskostunut mieleen, et automaattilaatikko ei oo paras mahdollinen työkalu vetopuuhissa, kun vaihteet hakee itse paikkansa taakasta riippumatta ja taas toisaalta laatikko renkkaa kolmosen ja nelosen välillä.
Mitähän sieltä rikkuu jos rikkuu ja mitä korjaus mahtaa maxaa ???

Mitä mieltä porukat on ????
Verrattuna vaikka keppivaihteiseen.
Pidä vaihteenvalitsin "3" asennossa kun vedät kärryä. sillon ei suotta renkkaa 3 ja nelosen väliä. Jos jotain hajoo niin korjaus on aina kallista, jos pitää korjaamalle viedä.
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Re: Vetäisinkö automaatilla ???

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

ek6149 kirjoitti::? Mitä mieltä ootte, Mulla on 9000 cd 2.3 turbo automaatti ja ny on ruvennut askarruttaan kantsiiko hirveästi vedellä peräkärryä (täyttä) automaattivaihteisella autolla ???
Jostain on iskostunut mieleen, et automaattilaatikko ei oo paras mahdollinen työkalu vetopuuhissa, kun vaihteet hakee itse paikkansa taakasta riippumatta ja taas toisaalta laatikko renkkaa kolmosen ja nelosen välillä.
Mitähän sieltä rikkuu jos rikkuu ja mitä korjaus mahtaa maxaa ???

Mitä mieltä porukat on ????
Verrattuna vaikka keppivaihteiseen.
Ohjekirja lupaa vetää jarrullisella kärryllä 1500kg. Joten ei huolta, mutta tuo vaihteen vallitsin kannattaa pitää 3:lla jos ajaa kaupungin taajamassa, muuten matka-ajossa 4:n. Tomaatti on vahvempi kuin manuaali. Kannattaa myös varoa kovia kiihdytyksiä lastissa koska auto kyllä lähtee suh äkäisesti lasti kyydissä mutta paikat ei tykkää ajan myötä.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Vastaa Viestiin