Tässä pari bilsua maistelleena tuli idea et miksen vedä kompressorin painepuolen neulasta kapillaari putkea nipalla esim mittariin tai pressostaattiin sisälle jolla voin tarkkailla kompuran käyntiä kun -88 saappaassa se kylmäaine tuppaa valskaamaan. Agmelta saa mittareita mitkä ovat tähän juuri passeleita ja muut romppeet haen combicoolilta.
tulee osien hinnaksi varmaan 10 euroa..
Eli kysynkin pitäisikö näin tehdä vai juoda muutama lisää ja mennä nukkumaan?
Auto = 4 kirjainta
Saab = 4 kirjainta
ex 9000tfor4ever
tätä vähän mietinkin, tosin toi agmen mittari on tehty 134a:lle joka kertoo lämpötilan paineista, mut mittari kai siinä vispais ja se pitäs jotenkin rauhottaa. Kävi mielessä myös painelähetin, danfoss aks 32 ja siitä muuttaa anturin antama 1-5V esim Vu-mittarin tiedoksi.. nyt meikä menee oikeesti lepäämään..
Auto = 4 kirjainta
Saab = 4 kirjainta
ex 9000tfor4ever
No eikös tuolla virityksellä näkisi esim. sen, jos alkaa systeemiin pukkaamaan ylipaineita? Näinhän tapahtuu, jos esim. painekytkin on sökö eikä pyöritäkään flektiä, kun paineet (lämpötila) alkaa kohota? Tällä ainakin estyisi se, että systeemi ei tussauta aineita taivaille, kun voi ilmastoinnin (=kompuran) pistää pois päältä, kunnes paineet taas tasaantuu. Vai kuinka? Ainakin omien kokemusten pohjalta tuo flekti/painekytkin johdotuksineen EI ole mikään harvinainen vikapaikka
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84