Moi!
tarvittas apua, ongelmaan. Onko vauhtipyörät iivarissa ja turbossa
saman kokoiset, paino ja koko.Itselläni on auto johon on vaihdettu manuaalilaatikko.(ollut automaatti).Olin vaihtamassa kytkintä kun
huomasin levyn olevan 215mm.(tod.näk pitäs olla 228mm)ja asetelman
myös tälle pienemmälle levylle.Onko sitten vauhtipyöräkään oikeaa kokoa?
kiitos!
9000 vauhtipyörä
oho
Kaverilla oli turbo satku taka vuosina ja 200 vauhttii kaikki vauhtipyörän pultit poikki. Ja sit pysäytetiin ja ihmeltin mikä jäi ryöriin vaikka auto oli jo seis.Kaunee ääni kesti pitkään enen kun se vauhtipyörä pysähty.
ole tarkkana näiten kanss!!!!!!!!!!!!
ole tarkkana näiten kanss!!!!!!!!!!!!
Re: 9000 vauhtipyörä
Riippuu pitkälti vuosimallista. Omassa -96 9000ltt:ssä on pienempi malli, mutta jossakin kohtaa -97 vuosimallia kytkin vaihtuu isommaksi. Pienempikin kestää , jos tehoa on alle 200hvja vääntö ei mene yli 300Nm.saabt kirjoitti:Moi!
tarvittas apua, ongelmaan. Onko vauhtipyörät iivarissa ja turbossa
saman kokoiset, paino ja koko.Itselläni on auto johon on vaihdettu manuaalilaatikko.(ollut automaatti).Olin vaihtamassa kytkintä kun
huomasin levyn olevan 215mm.(tod.näk pitäs olla 228mm)ja asetelman
myös tälle pienemmälle levylle.Onko sitten vauhtipyöräkään oikeaa kokoa?
kiitos!
Myös 2.3 ltt:ssä on käytetty jossakin kohtaa pienempiä kytkimiä. Kytkinten vauhtipyrät ovat erilaiset, joten jos haluat isomman kytkimen, pitää vauhti pyörä vaihtaa tai vanha koneistaa isommalle kytkinpaketille.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
...ja asennus oikein -
puhtaisiin kierteisiin ruuvilukitetta ja kiristys vaiheittain momenttiavaimella.