Ysitonnisen hinta laskee
Ysitonnisen hinta laskee
Näyttää laskevan käytettyjen ysitonnisten hinnat koko Suomen alueella. Hyvä asia. Pääsee halvalla hyvän auton omistajaksi.
Re: Ysitonnisen hinta laskee
Sepä se. No varaosien hinnat ei laske joten ylläpito on takuulla kallistalepo123 kirjoitti:Näyttää laskevan käytettyjen ysitonnisten hinnat koko Suomen alueella. Hyvä asia. Pääsee halvalla hyvän auton omistajaksi.

-
- "Aero"
Minkä käytetyn auton hinta nousee?lepo123 kirjoitti:Näyttää laskevan käytettyjen ysitonnisten hinnat koko Suomen alueella. Hyvä asia. Pääsee halvalla hyvän auton omistajaksi.

T5 ja T7 ohjelmointivehkeet sekä Tech 2 Turussa, #1629, 0504821897 wa
Tullin mielestä ainakin tonnarin hinta pysyy vielä 10 vuotta vanhanakin uuden pikkuauton hinnoissa, jos katsoo maahantuonti keskusteluja.dieselmies kirjoitti:Minkä käytetyn auton hinta nousee?lepo123 kirjoitti:Näyttää laskevan käytettyjen ysitonnisten hinnat koko Suomen alueella. Hyvä asia. Pääsee halvalla hyvän auton omistajaksi.
Tonnarin monet alkuperäiset osat ovat nousseet viime vuosina aika reippaasti, keskimäärin lähes 50%. Onneksi samoja osia löytyy myös tarvikeliikkeiden kautta, jolloin hinta on hieman siedettävämpi.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Ei mitään merkitystä. Minä en ainakaan tule omaani koskaan myymään. Myöhemmin toiseksi autoksi sitten joku uusi malli. Millään yks piste kasi tee karvalakilla en kyllä ikinä suostu ajamaan.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Esim tämän....Minkä käytetyn auton hinta nousee?

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Mimmi kirjoitti:Pitääkin laittaa muistiinsaapasi kirjoitti:Ei mitään merkitystä. Minä en ainakaan tule omaani koskaan myymään. Myöhemmin toiseksi autoksi sitten joku uusi malli. Millään yks piste kasi tee karvalakilla en kyllä ikinä suostu ajamaan.

Jos nyt tosiaan et (taas) itsellesi parempaa ajanvietettä keksi

Joo
Minä näitä olen jokun kappaleen myyny,ei ole hinta laskenut kertaakaan, päin vastoin tuntuu että kun laittaa myyntiin niin aina saa tuplahinnan.
No eilen möin griffinin ja sai taas ostaja huippu auton ja halvalla,onnitelut vaan ostajalle on muuten hulppee peli ja meni saabistille mieli tyyni myös myyjällä.
ps ostan femman laita yv jo on myynti ajankohtaista alta 5000ke hintaisesta autosta.
Minä näitä olen jokun kappaleen myyny,ei ole hinta laskenut kertaakaan, päin vastoin tuntuu että kun laittaa myyntiin niin aina saa tuplahinnan.
No eilen möin griffinin ja sai taas ostaja huippu auton ja halvalla,onnitelut vaan ostajalle on muuten hulppee peli ja meni saabistille mieli tyyni myös myyjällä.
ps ostan femman laita yv jo on myynti ajankohtaista alta 5000ke hintaisesta autosta.
Ihan asialliset rahat taidan omastakin saada(vaikka kyllä maksoin itsekkin ja onhan tuota tullut laitettua).
Aika iso ero noissa ns. karvalakeissa ja sitten jos haluaa maksimi varusteilla olevia. Ja Suomi sen verto köyhä maa että esim. yhdistelmä kattoluukku+nahkasisusta+sähkösäätöiset penkit on jo aika harvinaista muutenkin...
Aika iso ero noissa ns. karvalakeissa ja sitten jos haluaa maksimi varusteilla olevia. Ja Suomi sen verto köyhä maa että esim. yhdistelmä kattoluukku+nahkasisusta+sähkösäätöiset penkit on jo aika harvinaista muutenkin...
Viimeksi muokannut j0ne, Ma Loka 06, 2008 08:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OSTAESSA se kauppa tehään.
Myynti on helpoo jos kampe on ok ja hinnan sisällä.
Saabit on helpoja myyvä,olen myyny niitä varmaan yli sata kapaletta vuodesta
-80 alkaen.
Esim netti autossa on myynissä aivan älyttömillä pyyneilla autoja.
jos hinta on ok kaupat syntyy tunneissa ei päivissä.
Jos autosi ei mene kaupaksi on hinta pielessä.
Myynti on helpoo jos kampe on ok ja hinnan sisällä.
Saabit on helpoja myyvä,olen myyny niitä varmaan yli sata kapaletta vuodesta
-80 alkaen.
Esim netti autossa on myynissä aivan älyttömillä pyyneilla autoja.
jos hinta on ok kaupat syntyy tunneissa ei päivissä.
Jos autosi ei mene kaupaksi on hinta pielessä.
Edellinen on totta... Mutta yleinsä, kun autoon on laitettu uutta osaa, niin luullaan, että siitä saadaan isompi/parempi raha pois myynnissä... Tämä on kuitenkin ihan puppua... Ei näitä voitolla myydä. Tai harvemmin kuitenkin.
Nissan Pathfinder 2.5 dci se
Näin on
En minä ainakaan suostu tappiolla myymään,jotenkin on lapsille leipää saatava.
En minä ainakaan suostu tappiolla myymään,jotenkin on lapsille leipää saatava.
Autokaupoista puhuttaessa ja voittoja mainostettaessa lienee olennaista mainita myös kauanko autoa pidettiin ja ajettiin ennen pois myyntiä.
On ihan eri asia trokata autoja työkseen tai harrastuksekseen, kuin ostaa käyttöauto, käyttää ja huoltaa sitä muutamankin vuoden, ja myydä pois.
Käyttöautonkin voi tietysti ostaa tuurilla erityisen halvalla, mutta silloin kaupan päälle usein tulee jotain korjattavaa.
Ostatko minulta tonnarin, myyn ilman voittoa omakustannushintaan, hinta 10000 eur.
On ihan eri asia trokata autoja työkseen tai harrastuksekseen, kuin ostaa käyttöauto, käyttää ja huoltaa sitä muutamankin vuoden, ja myydä pois.
Käyttöautonkin voi tietysti ostaa tuurilla erityisen halvalla, mutta silloin kaupan päälle usein tulee jotain korjattavaa.
Ostatko minulta tonnarin, myyn ilman voittoa omakustannushintaan, hinta 10000 eur.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
En osta tolla hinnalla.
Griffinin möin 3ke laitoin sen kuntoon omistin n 1kk ostaja sai huippu auton ja myyjä ja ostaja oli tyytyväinen hintaa.
Aina kun myyn saabin on se käyty läpi ja kunnossa.
Voittoja en mainosta mutta tupla hinta on kumminkin se myynnin edelletys
Griffinin möin 3ke laitoin sen kuntoon omistin n 1kk ostaja sai huippu auton ja myyjä ja ostaja oli tyytyväinen hintaa.
Aina kun myyn saabin on se käyty läpi ja kunnossa.
Voittoja en mainosta mutta tupla hinta on kumminkin se myynnin edelletys

Mikäs vika 1.8t:ssä on

saapasi kirjoitti:Ei mitään merkitystä. Minä en ainakaan tule omaani koskaan myymään. Myöhemmin toiseksi autoksi sitten joku uusi malli. Millään yks piste kasi tee karvalakilla en kyllä ikinä suostu ajamaan.
Saab 9-3 sc 1,9 tid
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Ex:Saab 9-3 1,8t SS
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.