onko kellään tietoa bilteman bensapumpuista..mitä sieltä tulee jos tilaa numerolla 52-203 hinta on 54€? tuleeko sieltä pääpumppu vai mikä lie?
saappi T 16v-89 boschin pumppu
saabukka kirjoitti:onko kellään tietoa bilteman bensapumpuista..mitä sieltä tulee jos tilaa numerolla 52-203 hinta on 54€? tuleeko sieltä pääpumppu vai mikä lie?
naisihminen ku ei kaikkea ymmärrä
Ei ole omakohtaista kokemusta näistä bilteman pumpuista mutta "sivusta" seuranneena uskon näiden pumppujen olevan eräs vaihtoehto kalliille Boschin pumpulle. On kuitenkin huomioitava että nämä halpapumpput tulevat 99% Kiinasta ja laatu näinollen ??. Mutta onhan pumpuissa takuu eli jotain turvaa löytyy vuodeksi.
Yksi erittäin tärkeä seikka kun Saabiin on hankkimassa bensapumppua: Vanha pumppu pois ja vasta senjälkeen hankkimaan samanlaista/ samankaltaista. Voi sieltä tankista löytyä vaikka minkämerkkistä ja mallista ja eri lähdöillä!
Kyllä tuo 52-203 on niinsanottu pääpumppu ja varmuuden saa soittamalla biltemaan.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Biltemaan voi palattaa ostamansa tavaran, verrattuna esim Motonetti ei palauta rahoja vaikka olisivat itse myyneet tiskiltä väärää tavaraa.
Eli ei tarvi purkaa autoaan ja mennä kokeilemaan löytyiskö oikeanlaista osaa varastosta.
et kirjoitti:Biltemaan voi palattaa ostamansa tavaran, verrattuna esim Motonetti ei palauta rahoja vaikka olisivat itse myyneet tiskiltä väärää tavaraa.
Eli ei tarvi purkaa autoaan ja mennä kokeilemaan löytyiskö oikeanlaista osaa varastosta.
Pääasian vierestä: Täytyy sanoa että Turun Motonet on toiminut kiitettävästi osien vaihto ja palautusasioissa! Oli sitten vika ostajassa tai myyjässä niin vaihdot ja palautukset ovat aina toimineet nurinoitta! Josta kiitokset.
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
et kirjoitti:Biltemaan voi palattaa ostamansa tavaran, verrattuna esim Motonetti ei palauta rahoja vaikka olisivat itse myyneet tiskiltä väärää tavaraa.
Kyllä Muuralan Motonetissä Espoossa ainakin vaihtoivat autoon sopimattoman änkkärin mutisematta jarrulevypakettiin ja kassajonossa mun edessä ollut sai ihan "rahapalautuksen" eli vuoden voimassa olevan "lahjakortin", mikä kelpaa Suomen kaikkiin Motonetteihin.
Kyllä Muuralan Motonetissä Espoossa ainakin vaihtoivat autoon sopimattoman änkkärin mutisematta jarrulevypakettiin ja kassajonossa mun edessä ollut sai ihan "rahapalautuksen" eli vuoden voimassa olevan "lahjakortin", mikä kelpaa Suomen kaikkiin Motonetteihin.
.pi.
niimpä mutta "rahalla" ja rahalla on eroa..
sen kun kumminkin joutuu sitten motonettiin kantamaan ja jos sieltä ei sitten löydykkään oikeaa osaa niin joutuu rahat vielä toiseenkin puljuun kantamaan kun toiset on kanissa motonetissa..
paitsi kyllä ne sieltä ihan rahanakin takaisin antaa...
.pi.
niimpä mutta "rahalla" ja rahalla on eroa..
sen kun kumminkin joutuu sitten motonettiin kantamaan ja jos sieltä ei sitten löydykkään oikeaa osaa niin joutuu rahat vielä toiseenkin puljuun kantamaan kun toiset on kanissa motonetissa..
paitsi kyllä ne sieltä ihan rahanakin takaisin antaa...
Motonetissä on niin paljon kaikenlaista kamaa, että pidän kyllä ihmeenä jos palautusostokortille ei muka mitään käyttöä löydy
Ja jos ei löydy, niin myy ostokortti minulle.
Tosin kauppamiehenä en maksa kuin 90% sen arvosta
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
saabukka kirjoitti:onko kellään tietoa bilteman bensapumpuista..mitä sieltä tulee jos tilaa numerolla 52-203 hinta on 54€? tuleeko sieltä pääpumppu vai mikä lie?
naisihminen ku ei kaikkea ymmärrä
Saitko avartavaa tietoa? Uskoisin jotta nämäkin pumput ajavat tuon pummppausjutskan taarpeeksi pitkään ? Kertonet käyttökokemuksista. jos olet päänytyt Biliksen pumppuun?
HU-HUU mihin on saabukka kadonnut
MacTurbo kirjoitti:
Motonetissä on niin paljon kaikenlaista kamaa, että pidän kyllä ihmeenä jos palautusostokortille ei muka mitään käyttöä löydy
Ja jos ei löydy, niin myy ostokortti minulle.
Tosin kauppamiehenä en maksa kuin 90% sen arvosta
kyllä sille aina käyttöä löytyy kun näiyä harraste pelejä jokunen on kertynyt..
sitä vaan meinasin että jos jonkun kalliimman osan joku ostaa niin joutuu sen rahan sitten kahteen puljuun viemään ja jos vielä sattuu raha tilanne olemaan huono niin on hivenen epämukava tilanne..