Haku toiminnolla lisää tietoutta ja vikana tuntui olevan imuilmanlämpöanturi eli kannessa kiinni oleva, joka näkyy imusarjan 2 ja 3 pytyn välissä sininen liitin. No anturi tilaukseen ja pari päivää odoteltua 27e köyhempänä uusi anturi kiinni ja auto toimii kuin unelma, kaksi viikkoa. Samaa vikaa näyttää taas check engine ja auto ei käynnisty. No kolmas anturi kiinni(toimivasta autosta) ja akku irti samalla vartin, lähtee käyntiin ja pidettiin käynnissä puol tuntia pikku lenkki samalla ja kaikki näytti hyvältä. Pari tuntia myöhemmin auto ei käynnisty ja sama vika ilmoitus.
Kaikki anturit reagoivat samalla lailla vastusmittariin n.10 astetta lämmintä 3.5kOhm ja kun ottaa anturista kiinni vastusarvo pienenee --> toimii.
Nyt auto on toiminut kun on laitettu vanha sinne omalle paikalleen ja uusi on liittimen päässä irrallaan..
Mikäs neuvoksi? Sähköjohtoliitoksia availtu puhdisteltu/voideltu jne..
Eikös näissä ole vikasietotila jottei auto kuole yhden anturin vikatietoon? Automaattiauto kun on niin pitää aina tuoda hinausrekan lavalla kotia

