Moikka Saabistit!
Löytyykö joltakin äkkiä tietoa, kuinka Saab 9000 2.3 Turbon ilmanmäärämittari testataan? Illalla pitäisi tehdä mittausjohdot, että näkisi mitä siellä IMMussa ajon aikana tapahtuu. Muistelen, että täydellä kuormituksella sieltä pitäisi tulla 5V:n signaali, mutta minkä napojen väliltä? (omat kirjat tällä hetkellä maalla)
Ongelmana on, ettei peli siedä esim ohituksissa painaa kaasua kunnolla. "Pintakaasulla" menee kyllä vokkipannuista kevyesti ohitse, mutta kun kunnolla haluaisi heittää rekoista ohitse, niin alkaa nykimään vastaan ja sytyttää check engine valon hetkeksi palamaan. Saabin Tech2 testerillä ei päästy lukemaan vikakoodia.
Ari
IMMun testaaminen
IMMun testaaminen
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Re: IMMun testaaminen
Huomenta!
Sain tiedon AutoDatasta ja IMMun 2. ja 3. -napojen väliltä ilmamääränmittaaminen tapahtuu. Ohjeessa sanottiin, että joutokäynnillä 2V ja täyskuormalla 5V.
Nyt on mitattu joutokäynnillä 2,2V ja täyskiihdytyksessä 4,3V.
Testaaminen jäi kesken kun mittausjohtimet irtosivat IMMulta. Testaaminen jatkuu tänään, mutta ilmeisesti se on kuoleentunut. Onko joku muu mitannut vastaavia arvoja?
Ari
Sain tiedon AutoDatasta ja IMMun 2. ja 3. -napojen väliltä ilmamääränmittaaminen tapahtuu. Ohjeessa sanottiin, että joutokäynnillä 2V ja täyskuormalla 5V.
Nyt on mitattu joutokäynnillä 2,2V ja täyskiihdytyksessä 4,3V.
Testaaminen jäi kesken kun mittausjohtimet irtosivat IMMulta. Testaaminen jatkuu tänään, mutta ilmeisesti se on kuoleentunut. Onko joku muu mitannut vastaavia arvoja?
Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?