Eli mitä kannattaa muistaa ostettaessa? Mitä tarkastaa, mitä välttää, mitä epäillä. Olen suunnitellut tonnaria vuosilta 92-97. Eri malleja varmasti on paljon, mutta jotain yleisiä tarkastuskohteita kait löytyy mallista riippumatta. Ja tietysti kiinnostaa kuulla jos on jotain tiukasti mallikohtaisia heikkouksia, tms.
Jos tällaisia listauksia jo löytyy, niin olisin kiitollinen myös linkistä.
Pikakertaus ostajalle
Re: Pikakertaus ostajalle
MV kirjoitti:Eli mitä kannattaa muistaa ostettaessa? Mitä tarkastaa, mitä välttää, mitä epäillä. Olen suunnitellut tonnaria vuosilta 92-97. Eri malleja varmasti on paljon, mutta jotain yleisiä tarkastuskohteita kait löytyy mallista riippumatta. Ja tietysti kiinnostaa kuulla jos on jotain tiukasti mallikohtaisia heikkouksia, tms.

Lähde liikkeelle hintatasosta. Jos huomattavan korkea hinta, katso mikä maksaa ?
Jos huomattavan halpa, kuntoonsa ja yleiseen hintatasoon nähden ei kannata miettiä, - kun ostaa.
Itse kun ostin tonnarin, en käynyt edes koeajelulla ! Myyjä näytti pihastaan, että toi, hinta oli alakanttiin ja myyjä avoimesti kertoi et tulossa on motskariin joku remppa jota hän ei itse aikonut enään tehdä ja otti sen hinnassa huomioon, se kun oli halpa niin ostin ja ajattelin et kun hajoo niin korjataan mikä rikkuu. Niin teinkin. Oli niin nätti auto, et sanoinkin myyjälle, et ostan sen vaikka pihaani seisomaan.
Re: Pikakertaus ostajalle
MV kirjoitti:Eli mitä kannattaa muistaa ostettaessa? Mitä tarkastaa, mitä välttää, mitä epäillä. Olen suunnitellut tonnaria vuosilta 92-97. Eri malleja varmasti on paljon, mutta jotain yleisiä tarkastuskohteita kait löytyy mallista riippumatta. Ja tietysti kiinnostaa kuulla jos on jotain tiukasti mallikohtaisia heikkouksia, tms.
Vastauksia varmaan tulee, mutta kokeilepa myös sivun ylälaidassa olevaa "Haku" -toimintoa.
.