 miettinyt aikaani täällä clubissa. Uskomattoman hyvin on täältä löytänyt neuvoja ja vinkkejä ongelmiinsa. Pirun monta korjaamo laskua oon säästänyt sivuja selattuani. Mitään isompaa vikaa ei tosin ole ollut, paitsi keväällä meni koneesta alakerta. Mut yksi pikku esimerkki säästöstä.
 miettinyt aikaani täällä clubissa. Uskomattoman hyvin on täältä löytänyt neuvoja ja vinkkejä ongelmiinsa. Pirun monta korjaamo laskua oon säästänyt sivuja selattuani. Mitään isompaa vikaa ei tosin ole ollut, paitsi keväällä meni koneesta alakerta. Mut yksi pikku esimerkki säästöstä. Meni etellisestä saabista se liiitin mikä lähtee bensan jakotukilta ja menee ruiskuun.
Metroautossa olisi tuo maksanut 45€, varastossa ei ollut. Täällä kyselin olisiko jollakin myydä kyseistä liitintä. Miltei saman tien tuli vinkki kysy HiFlexistä(?). Sain liittimen, letkun, klemmarit ja toiseenpäähän banjo-liittimen 8€.
Autoni puhallin puhaltaa jälleen lämmintä ja kylmää ja siltä väliltä. Eli siis toimii. Heräsi semmoinen kysymys pieneen mieleeni, että onko merkitystä kalibroidaanko acc kun auton kajuutta kylmä, kuuma tai siltä väliltä?

 
 