Sain Etsi-toiminnolla muutamia hyviä vastauksia ongelmaan, mutta kun se ei kokonaan ratkennut, kysynkin:
1. Auto on 9000 CS -95. Ratti painuu sisään ja ulos helpohkosti eikä lukitusvivun asento vaikuta. Tähän vaivaan riittänee ratin alta sen muovipaneelin purkaminen (4 ruuvia ja kynnet) ja sen poikittaisen akselin säätö (13mm ja torx?). Ilmeisesti ao.akseli näkyy yläkautta siinä ratin yläpuolella kun on tuon alapuolisen paneelin irrottanut?
2. Ratti myös lonksuu n.pari senttiä ylös/alas suunnissa. Liittyykö edelliseen vai onko vikaa tähän etsittävä muualta?
Ratin korkeussäätö ja heiluminen ylös / alas
Ratin korkeussäätö ja heiluminen ylös / alas
900S 2.3 Talladega 1997
Re: Ratin korkeussäätö ja heiluminen ylös / alas
Muistaakseni se poikkipultti oli kuusiokantaisella pultilla + mutterilla varustettu.
Näkyy kyllä sieltä helposti. Kiristä vähän kerrallaan ja kokeile laittaa syvyyssäädön salpa kiinni aina kiristyksen jälkeen.
Jos ei lonkse parane tuolla, niin sitten täytyy etsiä vikaa syvemmältä.
Näkyy kyllä sieltä helposti. Kiristä vähän kerrallaan ja kokeile laittaa syvyyssäädön salpa kiinni aina kiristyksen jälkeen.
Jos ei lonkse parane tuolla, niin sitten täytyy etsiä vikaa syvemmältä.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)