Tuli eteen tosi hyvä tarjous -97 9000:sta, mutta se on valitettavasti ilman
puhallinta. Onko turbon jälkiasennus tuhoontuomittu ajatus.
Noinkin painavassa autossa kuin tonnari nuo lisähepat olisivat varmaan asiaa.
Turbon jälkiasennus
Ei taida olla enää tuossa vuosimallissa hirveä homma, kun jarrujakaan ei tarvitse uusia?
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Ongelmana noin uudessa autossa on sen vähäpäästöisyys. Jotta saisit sen muutoskatsastettua turboksi on 2 vaihtoehtoa.
1. pistät -97 tai uudemman tonnarin tekniikan sinne ja pyydät saabilta lapun että näillä ja näillä moottorinohjausboksilla ja muilla kilkkeillä se menee päästörajoihin.
2. turbotat itse koneen ja viet sen VTT:n päästömittaukseen ja toivot että se menee kerrasta läpi, sillä testiajo on noin 1000e.
-tuomas-
1. pistät -97 tai uudemman tonnarin tekniikan sinne ja pyydät saabilta lapun että näillä ja näillä moottorinohjausboksilla ja muilla kilkkeillä se menee päästörajoihin.
2. turbotat itse koneen ja viet sen VTT:n päästömittaukseen ja toivot että se menee kerrasta läpi, sillä testiajo on noin 1000e.
-tuomas-
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi