Eli tilanne seuraava. Tonnarissa (-89Turbocc) vikaa ilmeisesti ilmamassamittarissa, Ja korvaavaa osaa ei tuttavapiiristä löydy. Näin ollen mietin,(kun varastosta löytyis) että voisko tilalle vaihtaa toisennumeroisen ilmamassamittarin, ja sitä vastaavan ruiskuboksin? Ei arvailuiden takia viitsisi ostaa uutta immua...
Täältä luin, että jos vaihtaa vääränlaisen mittarin, niin käryää poksi, mutta onko johdotukset samat/mitä muuta täytyy vaihtaa, että saa toimivan kokoonpanon aikaseksi? Paikallaan oleva mittari on -017 loppuinen(seossäätö löytyy), ja tilalle olisi tulossa toinen samanikäisessä (89) käytetty mittari, en muista enää numeroa(ei kuitenkaan seossäätöä) ja ruiskuboksi, molemmat autot on ja oli katittomia.
Immu ja ruiskuboksi ihmettelyä
Immu ja ruiskuboksi ihmettelyä
Henri Mertanen #2892
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
Re: Immu ja ruiskuboksi ihmettelyä
Onko noista 89 vuosmallin turbotonnareista, jossa lh2.2, eikä katalysaattoria, montaakin erilaista ruiskun johtosarjaa? kytkentäkaavioista tms varmaan selviäis, mutta en sellasia osaa etsiä, saatikka lukea...
Henri Mertanen #2892
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
Re: Immu ja ruiskuboksi ihmettelyä
Mulla on muistaakseni tuommoinen toimiva IMMu, -017 taisi olla numeroltaan. Säädöt siinä tosin on varmasti pielessä.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Immu ja ruiskuboksi ihmettelyä
Mullakin ois 005 loppuinen immu, mikä on ollu -88 tonnarissa ja säätö löytyy. kait niissä on paljon vaihtoehtoja.