Röpöttää ja nykii ennenkuin ahtaa

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Ikotion
"Turbo"
Viestit: 231
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 21:26
Paikkakunta: Helsinki

Röpöttää ja nykii ennenkuin ahtaa

Viesti Kirjoittaja Ikotion »

Joo elikkä ennenkun lähtee turbo ahtaa röpää ja nykii aikalailla, seokset kaiketi aikalailla rikkaalla. Punanen di/apc boksi kii ja ahdot heittelee 0.5-0.9bar täyskaasukiihdytyksessä.

Mistä lähdetään etsimään vikaa?

-immun säätö? lanka on kuitenkin ehjä. -017 loppunen

-magneettiventtiili (mikä manku tossa on? t5, t7 vai häh?) miten se testattiin mankuvenan toiminta? liitin irti ja pitäisi mennä peruspaineille? ja w-letku irti niin pitäisi ahtaa niin paljon ku ahdin pystyy?

-Peruspaineet? Mitkä kuuluisi olla peruspaineet ja miten asia testataan?


Pakokaasutesteri anto semmosia arvoja kuin co arvo 5.5 (3.5sallittu) ja hc 950 (600 sallittu)
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm
j0ne
"Hölösuu"
Viestit: 2545
Liittynyt: Ke Maalis 29, 2006 12:00
Paikkakunta: Kalakukko city

Re: Röpöttää ja nykii ennenkuin ahtaa

Viesti Kirjoittaja j0ne »

-immun säätö? lanka on kuitenkin ehjä. -017 loppunen
Jos mahdollista kokeile toisella varmasti ehjällä.
-magneettiventtiili (mikä manku tossa on? t5, t7 vai häh?) miten se testattiin mankuvenan toiminta? liitin irti ja pitäisi mennä peruspaineille? ja w-letku irti niin pitäisi ahtaa niin paljon ku ahdin pystyy?
Ei kumpikaan vaan joku vanhempi? W-letku irti pitäisi ahtaa tappiin.
-Peruspaineet? Mitkä kuuluisi olla peruspaineet ja miten asia testataan?
Jotain 0,4-0,5bar. Peruspaineen mittaus: Hukkaportinkellon lähdön yhdistät kompuraan lähtöön on se virallinen, tuo liitin irti tekniikka toimii ainakin T5 vehkeissä myös.
Ikotion
"Turbo"
Viestit: 231
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 21:26
Paikkakunta: Helsinki

Re: Röpöttää ja nykii ennenkuin ahtaa

Viesti Kirjoittaja Ikotion »

Vika löytyy levinneestä bensapumpusta ku bensanpaineet ei ollut kohdillaan ja lopahti toiminta bp:ssä.

Immu oli ehjä ku sain sitä kautta säädettyä päästöt kohdilleen..

Vieläkun vaihtais sen bensapumpun niin pääsis koklailee..
Saab 9000T B202 -89 200hp & 300Nm @ 0.6Bar -> 1.3-1.8bar= ?Hp & ?Nm
Vastaa Viestiin