HÄLYTTIMEN TAI KESKUSLUKITUKSEN KAUKO-OHJAUKSEN TILAAJAT HUOM: Olettehan varmasti tilanneet riittävän määrän luukkukytkimiä ja esimerkiksi ovimoottorin kuljettajan oveen, josko autossanne onkin kuljettajan oven ovimoottorin tilalla vain pelkkä kytkin. Jos aiot kytkeä keskuslukitukseen kauko-ohjauksen, niin varmista, että myös kuljettajan ovessa on ovea ohjaava ovimoottori, eikä pelkkä muita ovia ohjaava kytkin. Kuljettajan oven tulee joko seurata matkustajan oven avausta tai lukitusta tai kaikille oville on oltava auton sisällä erillinen _sähköinen_ ohjauspainike, josta siis kaikki ovet avautuvat ja lukittuvat. Jos kuljettajan ovi ei toimi koskematta sen lukkoon tai nuppiin tai erillisellä _sähköisellä_ painikkeella, siellä ei todennäköisesti ole ovimoottoria vaan pelkkä ohjauskytkin. Siinä tapauksessa tarvitset kuljettajan oveen 14,00 euron kaksijohtoisen ovimoottorin, jota kauko-ohjataan hankkimallasi järjestelmällä. Se ohjaa sitten muita ovia, kuten kuljettajan oven nuppi tai lukossa käytettävä avain ja auton oman keskuslukituksen sähköjärjestelmään ei tarvitse puuttua. Kytkentä on tällöin täysin mekaaninen.
Kysymys kuuluukin: onko tonnarissa 2 vai 5 napanen moottori kuskin ovessa? Mulla ei ainakaan omassa CC 2.3T m91 tottele apparin lukosta muut ovet. Onko moottori kytketty vajaasti vai onko vääränlainen moottori vai onko sitä ollenkaan? Lopullinen kysymys onkin, että tarvitsenko tuon 2-napaisen lisämoottorin siihen?
Homma tietysti selviäisi helposti, kun avaisi ovipahvin ja kurkkaisi sinne... mutta foorumi ei likaa käsiä

Lisätään nyt vielä samaan romaaniin toinenkin kysymys: eikös tällä onnistu kontin lukon vapauttaminen, ettei tarvii kahvasta vetää? Eikös tuo sen verran vapauta CC:n kontin, että saa esim takalipasta nostettua jos haluaa.