9K ACC anturin irrotus?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

9K ACC anturin irrotus?

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Moro

Elikkäs se anturi kojelaudassa joka mittaa lämpötilaa? ACC:lle pitäs saada irrotettua. Pitää semmosta ärsyttävää räpinää vähän väliä. Näyttäs olevan täynnä pölyä ja kaikkee töhnää. Eli ohjeet for dummy kuinka sen saa ehjänä sieltä pois :). Uskoisin että koko kikkulan puhdistaminen auttaa ainakin hetkeksi aikaa. :roll:
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Jos pitää päästä eroon vain sen pienen "propellin" räpisevästä äänestä ni ruiskauta pieni annos CRC:tä hyrrän pyöriessä. Mulla ainakin pysynyt sillä hoidolla äänettömänä jo toista vuotta. :D CRC ei sekoittanut ilmastoinnin toimintaa mitenkään, mutta suihkautin sitä todella vähän. Siinä edessä olevan muovisen suojaritilän saa reunoista kampeamalla irti. "Haitta-nastat" on noin 2cm pinnasta, ohuella talttapää ruuvarilla sain omani ehjänä irti. Itse "hyrrän" irroituksesta ei mulla ole kokemusta.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Näyttää olevan kaikilla ilmastoidun tonnarin omistajilla samoja murheita. :D
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

Milli kirjoitti:Näyttää olevan kaikilla ilmastoidun tonnarin omistajilla samoja murheita. :D
Silmät sidottunakin olisi onnistunut ottaa irti. Sen verran monta kertaa piti kyseinen häkystin ottaa pois. Ei lähtenyt pyörimään ollenkaan ja seurauksena oli talvipakkasella kuurankukkia kuskin naamassa. Otti kaks tai kuus kertaa päähän mokoma homma. Lopullista vikaa ei löytynyt koskaan. auto vaihtui sitä ennen. Vaihdettiin se anturi uusiksi ja kokeiltiin toisella ACC:n keskusyksiköllä, purettiin kojelauta ja raaputeltiin maattoja jne. Henkimaailman pelejä.
Vastaa Viestiin