Välillä pakki rusahtaa kun laittaa päälle, ei kuitenkaan aina. Kytkin tuntuu olevan hyvässä kunnossa.
Laatikko menossa rikki, väärät öljyt? Katsoin tänään öljyjä, näyttää olevan ehkä hieman jopa liikaakin, läpinäkyvää luirua...
Pakki rusahtaa
Pakki rusahtaa
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Mahtaisiko kumminkin johtua kytkimestä, ellet sitten heitä pakkia vauhdissa päälle.
Ei pakki oikein voi rusahtaa, jos laatikolle menevä akseli pysähtyy täysin kytkintä painettaessa. Jospa vaihdekäsi on nopeampi kuin kytkinjalka.
Ei pakki oikein voi rusahtaa, jos laatikolle menevä akseli pysähtyy täysin kytkintä painettaessa. Jospa vaihdekäsi on nopeampi kuin kytkinjalka.
9-5 2,0T Vector Wagon -03
(Saabilla yli 30 vuotta; 9000 2.0t CSE-97, 9000i CS-92, 900i 16v-89,
900 turbo-84, 900 turbo-81, 99 ems-77, 99 ems-75, 99 Le-74
rinnalla myös muita japsista amerikanrautaan; nyt Golf ja C3)
(Saabilla yli 30 vuotta; 9000 2.0t CSE-97, 9000i CS-92, 900i 16v-89,
900 turbo-84, 900 turbo-81, 99 ems-77, 99 ems-75, 99 Le-74
rinnalla myös muita japsista amerikanrautaan; nyt Golf ja C3)
Sain avun jo ircistä #saab kanavalta. Auttoin heti, kun laittaa pakin jonkin toisen vaihteen kautta päälle, eikä "kylmänä".
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Juuri näin myös meillä. Eli käyttää esim. ykkösen sisässä ennen pakille laittoa, niin ei rusahtele.Coltti kirjoitti:Sain avun jo ircistä #saab kanavalta. Auttoin heti, kun laittaa pakin jonkin toisen vaihteen kautta päälle, eikä "kylmänä".
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Pakki rusahtaa
Kuten "aero" sanoi jo, käyttää 1:stä tai 5:sta päällä ennen kuin laittaa pakin. Syynä on se että pyörimisliike pysähtyy vaihdelaatikossa. 1,2,3,4,5 on sykronisoituja vaihteita joten jos laatikko vielä pyörii auton paikallaan ollessa yhden vaihteen päällä käyttäminen pysäyttää rusauttamatta vaihdelaatikkoa. Nyt saat pakin turvallisesti päälle rikkomatta sitä. Tämäkin tuli kokeiltua vanhalla -89 T tontullani. Toisin tilanne taisi korjaantua tai saatikka parantua sen jälkeen kun kytkimen pääsylinteri uusittiin kokonaan PCS:ssä.Coltti kirjoitti:Välillä pakki rusahtaa kun laittaa päälle, ei kuitenkaan aina. Kytkin tuntuu olevan hyvässä kunnossa.
Laatikko menossa rikki, väärät öljyt? Katsoin tänään öljyjä, näyttää olevan ehkä hieman jopa liikaakin, läpinäkyvää luirua...
Saab 9000 CS 2.0t A -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04